PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 16 November 2010

Salam Aidiladha



Salam Aidiladha semua.. bagaimana dengan persiapan aidiladha korang semua.. tentunya seronok dengan suami, anak2 keluarga sendri atau family mertua.. Tentunya meriah dengan pelbagai masakan dan hidangan istimewa di pagi hariraya. Kalau kat kampung umi, pagi2 tu selepas solat hari raya, kitorang akan berkunjung.. berkunjung tu bermaksud menghantar hidangan hari raya ke setiap jiran2 kemudian terpulang pada jiran2 kita tu nak membalas hidangan kita ataupun tidak.. bila ada 10 jiran keliling rumah yang dikunjung maka 10 jenis masakan lauk paukla kat umah.. macam2 ada..huhuhu bestnya..

Tapi apakah pula pengorbanan korang tahun ni?tahun ni pengorbanan umi sebagai seorang isteri.. redha dengan ketentuannya.. Yang dipinjamkan sementara adalah untuk mengingatkan kita kebahagian itu hanya sementara darinya.. walaupun sekejap tapi naluri ibu tu tetap adakan..

Pengorbanan tahun ni juga umidanish terpaksa beraya tanpa suami disisi begitu juga danish.. itulah suatu pengorbanan umi tahunni.. walau bagaimana pun umi bahagia kerana abidanish dapat menambahkan amal ibadahnya kepada Illahi.. Selamat hari raya abidanish, moga segala urusan kerja dan ibadah abi berjalan lancar, dilindungi Allah selalu dan dimakbulkan segala doa2 abidanish..


Buat anak umi tersayang, kamu memang anak yang baik.. umi dan abi sayang danish kerana kamu seoarang anak yang sangat2 berdikari.. Selamat hari raya aidilfitri..

Ya Allah terima kasih diatas segala rahmatmu..

Salam sayang dari,


Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

0 comments: