PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 31 Disember 2012

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur




Bismillahirrohmanirrohim
Assalamualaikum..

Harini nak curi masa untuk menulis. Sesuatu yang patut saya tuliskan 2 tahun dulu tapi masih tak berkesempatan. Moga kali ini memberi sinar kepada umi untuk melangkah. Tajuk diatas pun semua dah tahu umi nak cerita apa, tapi kali ini baru umi terbuka hati nak bercerita serba sedikit perjuangan umi untuk tirai 2013.

Selain memiliki Babyumishop.com umidanish juga memiliki Aisy Izzlynn yang mengetengahkan product kecantikan muslimah. Ianya baru di buka pada Awal Disember 2012. Alhamdulillah ianya mendapat sambutan memberangsangkan. Dan dalam dua2 website itu nanti umi akan masukkan product yang akan umi perjuangkan dan nak share dengan semua.
Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur (ID : 915911)
Dealer Shaklee Kuala Lumpur

Alhamdulillah umi juga adalah pengedar sah Shaklee di Sungai Besi Kuala Lumpur. Sesiapa yang tinggal berhampiran boleh menghubungi umi untuk mendapatkan product kesihatan dari Shaklee. Bole tengok product Shaklee di sini.


Salam sayang dari,
 

 Jom Klik banner ni..
gif creator

0 comments: