PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 24 Disember 2012

Nak tau rahsia???? Tungguuuuu...





 Bismillahirrohmanirrohim..
Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Nampak Formal ke beri salam kepada semua.. Umidanish mulakan dengan mendoakan kalian.. Moga doa itu juga nanti untuk umidanish sekeluarga.. =)

Minggu semalam semalam adalah minggu kelam kelibut buat umidanish.. Ianya rutin sebagai ibu dan sebagai anak juga sebagai isteri. Namun dalam menjalankan rutin harian, penampilan diri perlu sangat2 dijagai agar mata si suami tak lekang memandang. Mungkin pentingnya anak itu kita utamakan dalam segala hal sebagai ibu tetapi jangan lupa kepentinagn kita terhadap suami.

Sebagai ibu dan isteri yang bijak menguruskan masa, mungkin anda takkan kekurangan masa untuk menghias diri dan memanjakan diri dengan berhias cantik dan berpenampilan menawan. Namun bagaimana kalau nak menawan sekiranya semua keperluan rumah tangga kita uruskan?? Bangun sahaja tidur perlu itu dan ini.. Kalau bermackup pula habis kusut masai dandanan rambut dan luntur semua calitan mackup diwajah dek kerana mengemas sebuah rumah..

Bagaimana anda kelihatan dihadapan suami apabila waktu cuti dirumah? Pastinya di opis suami sudah tidak sengaja memandang yang cantik-cantik kerana wanita berkerjaya sekarang semuanya mementingkan penampilan dan kecantikan..

Umidanish ada jawapannya... Alhamdulillah, setelah sekian lama mencari yang ini yang paling senang sekali dan sangat menjimatkan masa tenaga dan wang ringgit.. tentu korang tertanya2 apa tu ya???

Insyaallah berkesempatan nanti umi akan ceritakan lebih lanjut apa yang berlaku utk kelihatan cantik berseri dihadapan suami walaupun berhempas pulas melibas itu ini untuk keselesaan kediaman.. Kita tetap kelihatan cantik.. Nak tau Rahsia??? Tungguu....


Salam sayang dari,
 
 Jom Klik banner ni..


gif creator

3 comments:

mamalieyna berkata...

Haiii..lama tk dgr cerita umidanish, danish n adiknye pun dh besar... kongsi2 la rahsia :-)

mamalieyna berkata...

Haiii..lama tk dgr cerita umidanish, danish n adiknye pun dh besar... kongsi2 la rahsia :-)

UmiDanisH berkata...

Mamalieyna : Thanks singgah.. Insyaallah akan dikongsikan rahsia itu =)