PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 8 Mac 2013

2013 : PRE BESDAY CELEBRATION UMIIZZ

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA,
BISMILLAHIRROHMANIRROHIM

Alhamdulillah, ada masa nak mecorek.. simpan gambar ni dah lama.. tapi sayang nak buang sebab terlalu comel bebudak duaorang tu.. So simpan sini sebagai kenang-kenangan..



Gamaknya diorang ni.. Terlampau eksited kot nak sambut besday umiIzz siap ada pre besday celebration walaupun 2 hari lagi nak celebrate.. hihih... takdelah..

Sebenarnya diorg saja nak makan kek tu yang saja umiIzz pasang lilin untuk anak-anak suka-suka tengok api lilin melentok-lentok sampai adik amik gambar pun lentok-lentok.. Apapun umiIzz harap tahun ni, umiIzz dapat menjadi ibu yang sangat bersabar dalam mendidik anak-anak soleh dua orang tu dan umiIzz dapat menjadi isteri solehah buat abiIzz.. bukan senangkan nak dapatkan tittle tu kat sana nanti.. Ya Allah mudahkanlah urusan kita semua..

Setiap manusia diberikan ujian Allah, semakin ingin nak jadi baik semakin kuat ujian itu datang.. Allah uji sebab dia sayang kita dan nak didik kita dalam pelbagai bentuk salah satunya adalah sabar. Kerana manusia fitrahnya kurang sabar.

Apakata jom layan gambar..

Tengokla jelingan adik Izz yang manja dan senyuman abg Izz yang lebar tu, alahai nak.. rasa umiizz tak puas membesarkan korang diwaktu kecil ini..


Abaikan tisu yang berselirat tu ya..

Oklah selamat beramal...

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


 Salam sayang dari,



  gif creator

gif creator

0 comments: