PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 22 September 2014

Masker ori dari bahan asli hanya dirumah sendiri..


Assalamualaikum dan salam sejahtera
Bismillahirrohmanirrohim..

Ada satu malam tu memang adikIzz tidur cepat.. oleh kerana masa hanya mendengar danish membaca buku, umiIzz pun terajin untuk memanjakan diri dengan menyediakan masker scrub. Menggunakan bahan semula jadi dan tiada bahan kimia tambahan memang membuat kulit tambah sihat la kan.. Kita pun tak risau dihari akan datang.. So hari ini, umiIzz kongsikan cara menyediakan dan memakai masker ala umiIzz..

Bahan untuk membuat masker ini senang sebab dah ada pun sebotol alfalfa dirumah dan esp. So tak payah susah2 nak pergi cari Alfalfa dan kacang soya bermutu.hehe



Bahan utama :

Alfalfa 3 biji
ESP sesudu
Air mineral secukupnya

Caranya :

Hancurkan alfalfa mengikut citarasa kita.. Ambil sesudu ESP dan campurkan setelah itu tambahkan air dan gaul hingga ramuan menjadi pekat. Sapu dikulit wajah.

Biarkan hingga kering.

Apabila masker kering, basahkan tangan dan gunakan tapak tangan dengan sapuan secara bulat, bulatkan tapak tangan anda diwajah hingga masker tertanggal.

Anda akan rasa ianya sangat tegang dan semasa menunggu sesi pengeringan masker, minda anda akan diterapi oleh alfalfa yang berbau herba tulin. Anda akan rasa tenang.

Selepas sesi penanggalan masker, kulit anda berasa tegang dan halus.
Anda akan teruja untuk tampil lebih anggun.

UmiIzz suka sangat masker ini sebab liang roma yang terbuka mengecut malah terasa kulit mulus gebus.. tiada daki melekat dan kulit terasa bebas.

Selain anda slim dan langsing, anda dapat mencantikkan wajah.

Kenapa perlu bayar lebih dengan facial di pusat kecantikan yang menggunkan bahan kimia berlebihan?? Di rumah sahaja anda dah miliki.

Jadi tunggu apa lagi..

Klik >>sini<< untuk set kurus dan masker srcub anda.
Boleh terus order ke Shaklee online tanpa melalui saya..

Kepada yang dah order dengan saya Macih ya..

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


Salam sayang dari,






gif creator
gif creator

0 comments: