PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 26 Oktober 2015

Memberi walaupun tiada : Hasilnya Hebat, Allahuakbar.. alhamdulillah

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..


Berbuat baik selalu kepada mahkluk Allah dan sentiasa Allah dihati lalu mendahulukan Allah yang pertama dalam segala hal adalah kunci seorang hamba Allah itu diluaskan rezekinya. Ianya bukanlah omongan kosong tetapi ianya adalah perkongsian hebat dari seorang hamba Allah yang Allah kasihi. Betapa Allah permudahkan beliau mencari rezeki hingga mampu membawa ibu dan adik beradiknya menunaikan umrah acapkali.. itulah nikmat paling besar yang beliau syukuri.


Bercakap berkenaan hamba Allah tersebut, sebenarnya saya sangat kagum, dari seorang pendidik beliau berjaya meletakkan jawatan malah yakin dengan setiap rezeki Allah itu dimana sahaja.. Kita?? Semampu manakah kita dalam mengorbankan pemberian Allah kejalan Allah?? Kebiasaannya ramai yang tamak, memiliki rezeki yang banyak dan hanya dengan memenuhi kehendak sendiri tanpa mengagihkan kepada yang berhak. Owh, terbukanya hati umiIzz dengan setiap perkongsian hamba Allah ini.

Apa yang dishare oleh beliau sebenarnya umiIzz dah pernah lalui.. iaitu berkorban ke jalan Allah walaupun kita tahu, yang kita ada itu sedikit dan hanya cukup untuk kita. Tetapi jika itu yang kita berikan, maka berlipat gandalah Allah pulangkan.

OKlah, cukup dahulu perkongsian diatas, umiIzz nak tunjuk korang. Vitamin yang biasa orang amik untuk kesihatan iaitu vitamin Shaklee. Kenapa mesti Shaklee?? Sebab Shaklee terbukti keselamatannya dititik beratkan dengan ujikaji dibuat dimakmal sendiri,

Alhamdulillah, bulan ni oder masuk bertimbun-timbun.. hehe bukan riak cuma nak tunjukkan rasa syukur dan berkongsi cerita gembira. Biasanya umiIzz tak kongsi tapi kalini, umiIzz kongsikan.. Sebenarnya nak memenuhi ruangan entry harini.. tak banyak pun gambar yang dapat dimasukkan.. so share dua je ye..



Kepada yang berminat untuk dapatkan vitamin Shaklee nyata selamat, mohon PM atau email kepada saya oder anda, dan siapa berminat untuk dapatkan mentor shaklee sebagai usaha penambah income bulanan, juga boleh hubungi saya seperti no yang tertera dibawah.

Okla, tu saja..

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


Salam sayang dari,




gif creator
gif creator

0 comments: