PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 7 Mei 2014

Meal Shakes Menambah Selera anak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Bismillahirrohmanirrohim

Bila anak tak mahu makan makan ruji kita iaitu nasi, tentu kita sebagai ibu sangat risau dan tak keruan hati. Malah akan mencari pelbagai altenatif untuk kita menarik minat untuk anak makan. Macam-macam cara dan resepi bagi menarik minat si comel hingga kadang kala sanggub menghabiskan duit untuk membeli beras yang mahal dan ikan yang mahal-mahal; sayangnya anak tetap tak mahu makan.



Sebagai ibu, umiIzz juga pernah melalui masalah itu. Namun masalah umiIzz mudah diselesaikan kerana umiIzz memang seorang pengguna tegar shaklee. Tak tahu kenapa selepas membaca kebaikkan Mealshake, umiIzz terus menberi kepada anak umiIzz. Selepas kali pertama memberi, anak umiIzz semakin berselera malah bertambah-tambah nasinya.

Kalau dulu abang Izz suka memilih makan, sekarang beliau akan meminta makan. Seronoknya beliau dah pandai makan macam-macam lauk dan sayuran. Owh memang sangat berterima kasih kepada Shaklee kerana menyediakan makanan kesihatan yang selamat dan membantu.



Meal Shakes adalah Makanan Segera,Tanpa curiga

Dalam kehidupan seharian yang sangat aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang.Oleh itu, Shaklee Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah glisemik Sediakan vitamin dan mineral penting-nutrien asas yang anak-anak yang sedang membesar dan remaja-remaja perlu untuk terus kuat dan sihat. Sumber terbaik serat pemakanan dan protein Sumber pekat kalsium Index glisemik rendah.

Jika anda berminat nak tambah selera anak dengan pengambilan minuman MealShake dan anak lebih mendapat nutrisi yang mencukupi, hubungi umiIzz seperti tertera dibawah..

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136

Salam sayang dari,




gif creator
gif creator

0 comments: