PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 3 September 2014

Budak Ceria Shaklee Effect

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Bismillahirrohmanirrohim..

Cerianya anak-anak bila sihat dan penuh kasih sayang serta perhatian. Anak-anak yang sihat melalui persekitaran yang bersih dan pemakanan yang baik. Kesihatan yang baik mencerminkan kebahagiaan berpanjangan. Anak-anak yang cerdik melalui kehidupan yang membahagiakan.


Kesihatan amat penting dalam pembesaran anak-anak. Persekitaran yang bersih mampu menambah nilai hebat seseorang. UmiIzz memang pentingkan kebersihan, sebab itu selagi tidak bersih dan kemas rumah umi, umi takkan mengusik kerja umi yang lain walaupun orang kata nak berjaya kena korban tapi, kebersihan dan kekemasan tidak boleh dikorbankan agar anak dan suami umiIzz selesa.

Bukan cerewet tapi teliti. Bila kebersihan tu dijaga umiIzz rasa tenang dan selesa. Anak-anak pun terikut sama. Bila bab makan ni, umiIzz kalau untuk anak-anak.. umiIzz akan tapis dan bukan ikut selera anak. Kalau benda tu memudharatkan mereka, memang umi takkan beri.Contohnya la kan.. kalau abang Izz nakkan coklat dan ketika itu beliau batuk, umiIzz takkan beri hinggalah beliau sihat. Tapi sesetengah ibubapa, mereka memberi apa sahaja asalkan anak diam dan tak mengamuk. Pada umiIzz biarlah nak menjerit mana sekali pun, kalau mudharat memang umi tak benarkan dari beliau lembik tak cergas kerana makin teruk..

Namun, alhamdulillah.. sejak mengamalkan vitamin Shaklee.. ketara nampak mereka tidakmudah demam. Kalau batuk dan selesma pun alhamdulillah tidak demam dan mudah baik tidak macam sebelum ni demam kerap dan tinggi suhunya.

Hari-hari mereka umiIzz sediakan 3 makanan tambahan Shaklee. Nampak serasi dan sangat membantu mereka lebih sihat dan cergas. Apa yang umiIzz beri??

1. Mealshake
2. Omega
3. Chewable Vita C

Untuk pembelian set ini secara terus melalui online Web Shaklee sila klik >>LINK<< dibawah:






Dan seminggu sekali, abang Izz akan makan sebiji Ostemetrik. Walaupun beliau masih lagi minum susu formula sebagai minuman berzat.. UmiIzz tetap berikan Calcium dari Ostemetrik kerana umiIzz percaya anak-anak kecil sangat memerlukan Kalcium yang banyak. Pengambilan Ostemetrik boleh diamalkan oleh kanak-kanak berusia 6tahun ke atas. Ambil sebiji atau dua biji sehari membantu tumbersaran tulang dengan sempurna.


Mereka sihat ceria saya gembira..


Saya bersyukur kerana tidak perlu lagi susah hati kerana abang Izz demam tinggi, kerana abang Izz batuk terlalu lama malah selesma setiap bulan.. tak perlu sedih kerana adik Izz tidak lagi sakit berat macam yang kami pernah lalui dulu.

Semua dengan izin Allah, bila kami memberi anak-anak makanan berkhasiat dan amalan rohaniah tak pernah putus pada Allah..

Jika anda inginkan set untuk anak-anak, boleh terus hubungi saya untuk mendapatkan product. Saya teruja untuk berkongsi kesan kebaikkan Shaklee terhadap anak-anak dan keluarga..

Sila klik Link dibawah jika ingin membuat pesanan terus dilaman web Shaklee:
>> SET KESIHATAN/ PINTAR KANAK-KANAK <<





Terima kasih untuk setiap pembelian anda dan keperihatinan anda terhadap anak-anak anda.

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136



Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: