PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 21 April 2017

Aktiviti Terbaru UmiIzz

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..



Hai semua..
Jumpa lagi cikIzzLynn aka UmiIzz..
Nak cerita harini.. Alhamdulillah boleh sharing dengan semua.. Aktiviti terbaru umiIzz.. Ada anak tiga ni memang agak Bz.. tapi umiIzz tak lepaskan peluang untuk beraktiviti dan alhamdulillah bukan bersendirian tetapi kadang abiIzz pun ikut sama dengan anak-anak.

 Kalau kat fb UmiIzz bahasakan diri CikIzzLynn.. kenapa cikIzzLynn??
 Bukan sebab status nak ngaku bujang..
Tapi sebab nak bahasakan makcik dah beranak tiga ni susah pula makcik-makcik ni panjang nak taip hehe.. so senang cikIzzLynn jelah..  Tapi kat blog still bahasakan diri dengan panggilan UmiIzz.. yelah blog ni kan campur haduk pasal anak-anak n family umiIzz.. so elok teruskan jelah dengan panggilan UmiIzz.

Tapi kalini UmiIzz nak sharing pasal kecantikan.. Sebelumni kan sharing berkenaan kesihatan kan.. Kalini tumpuan umiIzz lebih kepada kesihatan kulit sebab apa.. sebab ramai sangat kaum wanita yang tidak menyedari menggunakan product peeling semata-mata nak cantik cepat nak putih gebu cepat.

Korang tahu tak product yang menjanjikan keputihan glowing dalam masa tiga hari tu sebenarnya mengandungi bahan merkuri dan bahan kimia tinggi? Dan ramai yang mengalami kesan sampingan gara-gara nak cepat cantik..

Dari situlah kesedaran umiIzz nak bantu korang sedar betapa bahaya product peeling ni. Actually kita yang dah jadi kaum issteri ni patut bercantik-cantik untuk suami agar suami kita senang hati tengok kita. Ok kalau nak tahu lebih lanjut lagi nanti umiIzz sharing ya..

Beauty Consultant
UmiIzz ; Izzlynn
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: