PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 20 September 2012

Orang baru yg dah lama..



Bismillahirrohmanirrohim..

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Harini umiDanish baru berkesempatan nak menulis dan melawat kawan2.. Apakhabar semua dan alhamdulillah umiDanish dan anak2 sihat belaka. Syukur pada Allah hari ni berkesempatan menjengah kawan-kawan dan kesempatan ini umiD@nish ingin memperkenalkan seorang ahli baru dalam keluarga umi iaitu adik danish yg diberi nama danial.

Jom tengok gambar danial semasa baru dilahirkan sebagai tatapan kawan-kawan yang tertanya khabar umi, owh adakah yg sudi bertanya?


Dilahirkan dengan sangat2 dipermudahkan Allah, umiD@nish bersyukur sangat2 kerana anak umi da bertambah dua orang dan dua2 hero. Maafla sangat2 kerana kesibukan bekerja memandangkan naik sahaja bercuti umiD@nish diarahkan membuat tugasan baru dan lebih berat sedikit berbanding sebelumnya. Oleh kerana perkhidmatan kita diperlukan maka tumpuan lebih kepada tugasan adalah penting so kurangla masa untuk menaip disini.. Apepun umiD@nish tetap rindukan kawan2 seperjuangan dan selalu juga menjengah cerita terbaru korang semua..

Adalagi ke yang sudi menjengah blog umi dan berkawan dengan umi tatkala umi sepi berbulan-bulan ni? Takpela apepun umiD@nish berharap jgn la ada diantara kita yang putus hubungan dalam maya ni kan.. bukan umi taknak xhare cerita tapi kesibukan melampaui batas..

Jom kita tengok gambar danial bersama abang danish.. Alhamdulillah danish sangat2 sayangkan adiknya.. Pandai pulak jaga adik dia ajak main sama-sama.. Tak sangka umi, dulu bila tanya nak adik tak danish jawab taknak tapi rupanya bila da lahir tu sayangnya danish pada adik dia bukan main lagi.. ini gambar terbaru mereka

danish dgn danial =)

Ok la kawan-kawan semua setakat ni dulu kisah kami, insyaallah ada masa umidanish share lagi.. Terima kasih di atas doa kalian untuk umidanish sekeluarga.


P/s: Sape nak cantik dengan berbaloi-baloi, umi nak kenalkan sesuatu yang tengah popular sekarang ni..

Salam sayang dari,

 

gif creator

2 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

mmg lama tak jengah.... tunggu apdet.. baru jengah... huhuhu

biasa le.. berbelog nih bila lapang..... tulis belog nih sekadar mengisi masa lapang je.....

UmiIzz berkata...

pakcikdot...

Thanks masih sudi singgah.. =) umi suka baca nasihat2 pakcik dot tau