PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Ahad, 14 Julai 2013

Headband Baby comel-comel di Babyumishop

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Bismillahirrohmanirrohim.. Bulan puasa ni, sekejap je kan da masuk ramadhan.. Alhamdulillah diberi kesempatan berpuasa lagi tahun ini. Setakat ni masih berpuasa penuh.. =).. Korang macamana? Ada yang da tercuti? hihih

Kalau nak tahu, tengahari ni.. umi sedang membakar cookies.. alhamdulillah.. Pesanan Cookies tahun ni masih menggalakkan.. dan sambil menunggu oven panas, umiIzz sembang dulu di sini untuk satu makluman penting..

Kalau ibu-ibu dikuar sana nak dapatkan headband cantik2 dan ada diskaun aidilfitri untuk sicomel bertambah comel di pagi raya.. dapatkan di babyumishop.com.. Ada pelbagai warna dan design untuk si comel-comel..

Ni salah satu comtohnya :




Bayangkan la kalau duduk di atas mahkota sicomel?? Wauuu tentu cun.. hihi.. yang ni sangat terhad dan limited.. Ada lagi yang lagi cun tau nnt.. Jom cepat ke  link ini Babyumishop Baby Accesorries.

Apapun umiIzz nak ucapkan selamat berpuasa..

 Salam sayang dari,


gif creator
gif creator

1 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

selamat berpuasa juga pada tuan belog .....