PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 5 Julai 2013

Shaklee dibulan puasa.. menjauhkan gestrik dan lebih bertenaga

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Bismillahirrohmanirrohim..

Alhamdulillah.. Allah beri kita nikmat untuk bernafas lagi.. Tengahri jumaat ni, umiIzz tak keluar sebab umiIzz banyak benda nak buat.. So berkesempatan lah mengupdate blog umiIzz dan memberitahu beberapa berita baik. Apa yg baiknya berita umiIzz nak sampaikan?? =)Sekejap lagi umiIzz bagitahu ya.. Alhamdulillah sekali lagi pada Allah... Ramadhan bakal menjelma.. Sudah mempersiapkan dirikah kita sebagai hambanya mengumpul amalan2? Sudah merancangkah kita amalan yang kita ingin pertingkatkan dari ahri kehari? dan Sudah adakah list2 yang perlu kita tunaikan sembagai hamba Allah untuk mempertingkatkan amalan kita? InsyaAllah, jika panjang umur umiIzz, yang mana boleh ditambah, umiIzz nak tambah.. yang mana terkurang umiIzz lebih2kan.. Semoga ramadhan kali ini mendatangkan kejayaan dengan beribu kebahagiaan buat kita semua sebagai hambaNya.


Jadi untuk kekal cergas bertenaga, pengambilan makanan seimbang perlu untuk meningkatkan tenaga tubuh badan kita supaya kita bertenaga untuk mencari lebih banyak amalan-amalan tambahan untuk bekalan mati. UmiIzz mengambil beberapa vitamin sampingan untuk meningkatkan kecergasan dan mengelakkan dari gestrik terjadi. Almaklumlah, bagi pengidap gestrik tegar.. sakit gestrik ini memang tidak sanggub dilalui kerana pedihnya hanya Allah yang tahu. Maka amalan untuk mengelakkan dari terkena gestrik ialah pengambilan makanan yang tidak mengandungi pedas, berempah dan bernagin sewaktu bersahur dan berbuka. ini memastikan supaya kita terhindar dari kepedihan perut. Selain itu, pengambilan makanan tambahan seperti umi yang mengamalkan milkshake dan performance drink bagi menjaga bendalir dalam tubuh supaya tidak kurang dan memastikan perut agar tidak terlalu kosong dengan cepat. Alhamdulillah sepanjang berpuasa dibulan sya'ban berturut2, amalan pengambilan milkshake atau ESP dan PD amat membantu umiIzz sentiasa cergas. Malah tetap bertenaga walaupun petang menjelma.. Alhamdulillah semuanya dengan izin Allah.

MilkShake

ESP

Performance Drink

Pengambilan ketiga-tiga ini pada musim puasa adalah sangat membantu dalam mengelakkan gestrik terjadi dan berulang juga menambahkan tenaga cergas untuk beramal.

Sekiranya berminat untuk mendapatkan ketiga-tiga product diatas bolehla hubungi UmiIzz segera seperti yang tercapat dibawah.. Kita nak beribadah kita perlulah kekalkan kesihatan dan kecergasan tubuh badan kita.











Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur (ID : 915911) 
Dealer Shaklee Kuala Lumpur
Email : alynn_41181mr [at] yahoo.com
Hp : 013.2028.136


 Salam sayang dari,


gif creator
gif creator

0 comments: