PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 26 Ogos 2013

Testimoni Set D terbaik untuk Kecantikkan Kulit



Assalamualaikum... dan salam sejahtera..
Bismillahirrohmanirrohim..

Alhamdulillah.. Allah izin saya share tentang biz Shaklee. Untuk semua golongan lelaki dan wanita yang mempunyai masalah kulit berjerawat, kulit kusam dan tidak rasa serta kulit berbintik-bintik hitam boleh dapatkan set D yang mengandungi B Compleks, VItamin C dan Vitamin E.

Rujuk Artikel Set D di sini
Pengambilan yang betul dan konsistent adalah untuk mendapatkan hasil yang memberansangkan. Jadual pengambilan yang mudah dan kos yang sangat jimat membantu kita untuk kelihatan cantik berseri setiap hari disamping tubuh yang sihat menawan. Jom kita tengok tempoh penjimatan bagi Vitamin Shaklee Set D kecantikan kulit :

FULL SET KECANTIKAN KULIT - RM ???
VITA C tahan 3 bulan
VITA E tahan 4 bulan
B COMP tahan 4 bulan
ESP tahan 3- 4 bulan

SET BAJET - RM ??

VITAMIN E /ESP tahan 4 bulan

KEPADA YANG BELUM PERCAYA PADA SET CADANGAN INI BOLEH TENGOK SEMUA BUKTI / TESTIMONI customer yang telah mencuba set ini. pasti anda akan tertarik dan berpuas hati sebab tahan sampai 4 bulan.  Jimat tak??? 4 bulan berbanding vitamin lain yang sebulan da habis hasil pun tak berapa..

Klik pada gambar untuk keterangan yang ditulis lebih jelas untuk dibaca






Alhamdulillah, ini adalah antara pengguna shaklee yang berjaya mendapatkan kulit bebas jerawat, jeragat dan kulit bertambah cerah dan mulus. Jika penggunaannya istikomah dan menjaga pemakanan seperti mengelakkan mengambil makanan berminyak berlebihan, menjaga kebersihan kulit wajah dengan membersihkan muka tiga kali sehari dan minum air masak/kosong yang banyak. InsyaAllah.. semuanya dengan izin Allah SWT.

Jangan lupa hubungi uniIzz untuk set D anda.








umiizz @ izzlynn
Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur (ID : 915911)
alynn_41181mr@yahoo.com
aisyizzlynn.com
babyumishop.com

Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: