PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 24 Oktober 2014

Buang kanta Pelekap dan gantikan dengan Caratomax untuk mata lebih cantik dan sihat



Assalamualaikum dan salam sejahtera
Bismillahirrohmanirrohim..

Harini umiIzz terajin nak cerita pasal mata.. kalau tengok rakyat malaysia, dulu-dulu mata semua warna kehitaman.. berkilat... jarang2 nampak warna coklat, tp kalau ada pun sebab family mix atau ada orang kata terkenan mat salleh, hehehe.. Namun mata adalah pancaindera yang perlu disyukuri nikmat yang diberi olehNya memandangkan kita sebagai hambaNya memiliki pancaindera yang mampu memberikan kita cahaya dan penglihatan kepada ciptaan Allah yang serba cantik didunia.



Namun sekarang ni, di Malaysia tidak mustahil untuk kita melihat mata-mata manusia yang pelbagai warna dan fashion. Ada yang ebrwarna unggu, hijau, merah dan tak kurang berbentuk mata kucing dan ular??? Owhh, tahukah korang akibat menggunakan kanta mata pelekap boleh mendatangkan mudharat pada kecantikan mata??





Kesan memakai kanta mata pelekap yang mengandungi bahan kimia merbahaya.. 

Jika anda mengalami masalah rabun mata, pengambilan makanan tambahan dapat membantu anda mengatasi atau mengurangi simtom rabun mata antara yang terbaik dipasaran dan selamat adalah CARATOMAX.

Caratomax

CarotoMax™ merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap. Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CarotoMax™ menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:
Memelihara kesihatan yang baik. *
Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan pertumbuhan tisu. *
Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput lendir. *

Pada umiIzz, mengambil makanan tambahan yang baik adalah lebih baik daripada menambah lagi kerosakan yang sedia ada. Untuk apalah cantik jika sementara? Kebaikkan karatomax tidak dinafikan lagi sebab umiIzz sendiri pun mengamalkannya untuk mata dan alhamdulillah power mata umiIzz berkurangan.

Jika anda inginkan Caratomax, boleh hubungi UmiIzz atau klik >>CARATOMAX<< untuk belian terus dengan Shaklee.

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: