PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 14 Oktober 2014

Semoga berjaya sahabatku..

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim

Setiap sesuatu itu ada hikmahnya dan selalu yang baik itu Allah sayang dan sekejap je Allah beri pinjam.. Maka bila anda rasa ia baik untuk anda, belajarla menghargai. Belajarlah ikhlaskan hati tak kira la dalam perhubungan mahupun dalam apa jua situasi.




Umi selalu berpesan, pada adik-adik.. anak-anak, yang salah tetap salah. Maksud umi disini, perbuatan salah tetap salah dan tak perlulah kita turut serta membantu melindungi perkara yang salah. Sebab kalau orang lain tak tahu, Allah tahu.. Allah ada dan maha melihat. =)

Begitulah dalam perhubungan persahabatan, indahnya bersahabat andainya ianya seikhlas hati dan bukan niat sekadar melepaskan diri.=D Alhamdulillah, sahabat yang umi kenal semuanya baik-baik belaka.. Alhamdulillah, Allah berikan setiap persahabatan itu dalam situasi yang baik dan aman.

Berbalik pada tajuk entry ni, umiIzz dedicate untuk sahabat bernama azie.. sebelum ni ada cerita tentang AMY sekarang sorang lagi team kami pergi tinggalkan umiIzz.. Orangnya cantik, ceria, periang, sangat amanah dan pekerja yang sememangnya cemerlang. =D dan suka menolong orang..

Buat azira,


Semoga azie berjaya di tempat baru, dikurniakan keluarga bahagia hingga jannah dan menjadi isteri yang solehah. Terima kasih sebab banyak membantu dan sudi kawan dengan umiIzz yang tak berapa comel ni. Ingatlah, Allah uji sebab sayang dan setiap ujian Allah itu memberi khidmah tersembunyi yang kita akan lalui kemudian.

Semoga Allah melindungimu selalu dan jangan lupa umiIzz disini..


Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


Salam sayang dari,




gif creator
gif creator

0 comments: