PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 21 April 2015

Rezeki 2015

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. Permulaan tahun 2015 yang baik.. Allah beri dan mudahkan.. Walaupun lewat untuk mendapatkannya tetapi rasa bersyukur sebab hajat tu adalah yang terbaik Allah berikan..





Lama juga sebenarnya umiIzz menanti dan mencari.. Namun pertemuan demi pertemuan semuanya tak menepai citarasa dan impian umi dan abi Izz. Hinggalah pada tahun 2012 penghujungnya umiIzz terjumpa iklan di satu laman web berkenaan sebuah rumah tanah lot di kawasan yang bersesuaian.. UmiIzz menghubungi anak pemilik dan pemilik rumah tersebut, sayangnya tuan rumah seolah tidak mahu melepaskannya.



Pada tahun 2013 kami teragak-agak untuk menghubungi tuan rumah kembali memandangkan tuan rumah seakan ingin menjual rumah tersebut cepat akhirnya kami melepaskan peluang yang ada. Namun pada tahun 2014, sekali lagi mencuba nasib umiIzz menghubungi anak tuan rumah dan terus berjumpa tuan rumah. Alhamdulillah persetujuan diterima kami proceed untuk membeli rumah tersebut.

Sebenarnya, sebelum berkahwin dengan abiIzz, umiIzz pernah berangan-angan ingin membeli rumah diatas tanah dan memandangkan sekarang di sekitar kuala lumpur dan selangor rumah atas tanah adalah terlalu mahal dimiliki, namun sape tahu angan-angan tersebut menjadi nyata?

Dengan Keluasan hampir 5000psf, umiIzz rasa bertuah dan bersyukur kerana impian umiIzz menjadi nyata. Namun nak melalui proses pemilikan adalah sangat rumit dan alhamdulillah, Allah sebaik-baiknya tempat meminta. Kesulitan itu berhasil dengan pemilikan.

Sekarangni sedang dalam proses penambahbaikkan.. Sedang mencari tukang rumah yang boleh memberikan khidmat terbaik dengan harga yang berpatutan. Yelah, kita kalau boleh nak yang baik dan harga pun yang baik punya kan??

Doakan ya kawan-kawan, moga proses penambahbaikkan rumah umiIzz menjadi mudah dan selesai dengan baik.

Setiap yang berlaku semua dengan izin Allah.. Buatlah apapun tetapi mintalah padaNya, jika ianya milik kita yang terbaik.. insyaAllah.. Allah mudahkan jalan..

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136
Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: