PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 5 Januari 2017

2016 adalah sejarah dan 2017 adalah pertaruhan

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Lamanya xupdate.. Maaflah umiIzz terlalu sibuk memandangkan umiIzz baru je pindah rumah, persekolahan anak-anak dan beberapa perkara yang tidak dapat dielakkan. Namun segalanya berjalan lancarnya Allah mudahkan.



Coretan kali ini umiIzz simpulkan. selanjang 2016. Sempat juga kami berjalan ke pulau pangkor, ok yg ni nanti umiIzz share ya..juga ke terengganu.. Dan sepanjang tempoh 2016 yang ditempuh oleh abg ngah Izz juga alhamdulillah beliau berjaya menamatkan tadika 4tahun beliau yang ni pun nanti umiIzz akan share..

Abang long Izz pun alhamdulillah dipermudahkan urusan persekolahan di sekolah baru. Masih lagi merangkak penuh usaha untuk maju tapi umiIzz tetap doakan kecemerlangan beliau menjadi anak soleh dunia akhirat umi. 

Tahun 2016 juga abiIzz tidak menguruskan jemaah haji dan alhamdulillah umiIzz selamat melahirkan baby, ok yang ni pun nanti umiIzz share lain entry..

Apapun 2016 banyak memberi pelajaran pada umi dan anak-anak dan moga 2017 memberi lebih lagi kejayaan dan pelbagai rezeki yang dimudahkan Allah SWT. Salam bertemu lagi..

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com Hp : 013.202.8136

 Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: