PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 30 April 2013

Diskaun sempena Hari Pekerja bertemu Hari Memangkah.. Jom..






Assalamualaikum...
Salam sejahtera..

Ok, umi Izz nak maklumkan, Portable Baby Car Seat Musim kedua telah masuk stok.. So, sape2 yang tercari-cari nakkan yang selamat dan mudah, bolehla menghubungi umiIzz di facebook Babyumishop.com  iaitu FB Page Babyumishop..

Bersempena dengan sambutan menggalakkan, Babyumishop.com berbesar hati nak bg diskaun 15% dan FREE POSTAGE SELURUH MALAYSIA..wau... Yang ini bersempena Hari Pekerja dan Hari Memangkah selama seminggu hari bermula 30 April 2013 hingga 6 Mei 2013.

So kepada yang nakkan harga lebih berbaloi, bolehla segera menghubungi Babyumishop.com untuk isi FORM ataupun melalui Page Babyumishop.

Ok, sesiapa yang kurang jelas tentang Portable Baby Car Seat, kat sini umiIzz nak terangkan bagi jelas rupa bentuk dan kegunaannya ya.. Jom kita tengok..

Contoh PBCS 
Untuk Design corak Leapard da habis... Sorry

Yang ni contoh untuk baby 7-8 bln guna
Ikut pada baby tu usia berapa dia pandai duduk sendiri..
SOLD OUT juga untuk design ni..


Kegunaan:

  • Digunakan untuk keselamatan baby ketika di dalam kenderaan.
  • Sesuai untuk bayi berusia 8bulan hingga 4tahun 
  • Mudah dibersihkan (menggunakan mesin basuh)
  • Mudah disimpan (di lipat dan tidak memakan ruang/space)
  • Bag penyimpanan disediakan.
Cara menggunkannya boleh semak di SINI. So apa tunggu lagi??? Semua nya lebih jimat di Babyumishop.com.. So jangan lepas kan peluang Promosi




Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: