PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 18 April 2013

Mealshake dan ESP hidangan hebat keluarga





Assalamualaikum..
Salam sejahtera..

Hari ini umi Izz ada masa sikit nak update blog.. Alhamdulillah.. So umi nak update cerita mengenai pemakanan si ibu dan anak, bapa pun boleh join sama so umi namakan pemakanan seisi keluarga demi kesihatan yang baik dengan izin Allah.

Kadang- kadang, bila ibu penat sepulang dari tempat kerja.. makanan yang dihidangkan dari air tangan ibu2 tentunya sesimple mungkin dan adakalannya ianya hasil air tangan kedai makan. =) Jadi, makanan yang berkhasiat mengikut kualiti yang baik untuk kesihatan tubuh badan seisi keluarga mungkin tidak secukupnya. Sebab itu badan terasa letih lebih dan lemah untuk bertindak.

Cadangan umi yang telah mengamalkan pemakanan suplimen seisi keluarga dari Shaklee bg mengekalkan kecergasan dan kesihatan optimum dengan pengambilan ESP dan Mealshakes. ESP membantu melancarkan pengaliran darah kerana jantung yang sihat dan pengambilannya di setiap pagi adalah santapan tubuh yang baik kerana memberi kesegeran dan kecerdasan kerana tubuh tidak akan berasa lapar.

Selain itu anda akan kelihatan bertenaga dan berseri kerana wajah anda akan kelihatan anjal dan menampakkan rias tenaga yang cukup sepanjang masa. Bukankan ia molek untuk kita?? 



Pengambilan Mealshake juga umi berikan kepada sibujang kecik umi iaitu double izz. Apabila mereka meningkat usia setiap tahun, pengetahuan mereka bertambah meluas dan akal mereka bercambah-cambah membuatkan mereka suka mencuba dan aktif sepanjang masa. Bagi sibujang sulung, apabila aktif bermain seharian.. pengambilan makanan juga berkurang. Malah kadang2 umi terpaksa berkejaran untuk menyuap makanan dimulutnya..hihi

So dengan pengambilan mealshake, mereka berselera dan dengan sendiri akan meminta nasi untuk dimakan. Alhamdulillah,semuanya dengan izin Allah. Danish semakin berselera dan pengambilan makanan seimbang juga mudah diberikan kepadanya.. Danial??? Alhamdulillah, danial selera orangnya hihih..

So kalau ada sesiapa yang susah hati tentang pemakanan family dan susah hati dengan anak yang susah makan, boleh hubungi umiIzz untuk dapatkan Mealshake.. Yang kat bawah ni, order dari ibu mengandung di terengganu.. =) Yang ESP utk ibu preggy tu dan MEalshake utk ayahnya..



Sekian, semoga semuanya indah-indah belaka.



Salam sayang dari,


gif creator
gif creator

0 comments: