PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 28 Mac 2013

Istemewa bedak arab seistimewa wanita





Assalamualaikum semua..

Macamana hari ni? Dah petang2 ni wajah kelihatan kusam atau masih berseri-seri seperti di pagi hari? Kalau guna bedak arab mesti masih kekal keseriaannya kerana bedak arab nikan semua orang tahu ketahanannya diwajah.

Alhamdulillah, memang ramai memuji ke best an bedak arab ni.. Almaklumla cuaca negara kita yang sememangnya kalau panas tu macam kat gurun, so kalau pekena bedak arab diwajah memang tak lunturla..

Kalau ada yang belum beli lagi, boleh dapatkan di aisyizzlynn. sebab disana harga memang berpatutan disamping FREE GIFT yang diberikan.

Selain bedak arab, ada juga perfume losyen yang wangi. sekali pakai suami akan ingat sampai bila2 harumnya =)

Bedak arab ni istimewanya, kulit nampak lebih gebu dan sapuan sangat sekata. Tak payah tambah foundation dan lain2 untuk menaikkan seri wajah. So apa tunggu lagi?? Sekarang ni pun harga da rendah berbanding dahulu semasa bedak ni baru diperkenalkan harganya tinggi dan jauh beza.

Oleh yang demikian, tiada alasan la kata bedak ni mahal. Berbanding bedak lain yang tak tahan sampai sebulan dan harganya pun ada yang cecah RM50.. lebih elok lagi bedak arab yg tahan 3 bulan keatas dan tak payah tambah foundation atau lain2 product.

Apa tunggu lagi?? Jom dapatkan di aisyizzlynn.com 

Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: