PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 15 Mac 2013

Portable Baby Car Seat (PBCS)





Bismillahirrohmanirrohim..
Assalamualaikum WBT..

Semenatara masih bersemangat nak menaip ni, umi Izz nak memperkenalkan pada korang yang nak mencari Portable Baby Car Seat. PBCS singkatan bagi Portable Baby Car Seat ni, sangat-sangat menjimatkan ruang berbanding Baby Car Seat yang terdapat dipasaran kerana PBCS ni senang sahaja nak simpan kalau kita tak nak gunakan lagi. Harga nya juga amat berbaloi berbanding Car Seat Baby yang lain.

Mudah, Selesa dan Selamat



Design : Mickey Mouse
Available Color : Brown and Grey



PBCS senang disimpan sebab ianya daripada material berspan lembut yang boleh dilipat. Malah selain mudah disimpan dan menjimatkan ruang, PBCS ini juga mudah dibersihkan kerana boleh dicuci menggunakan mesin dan cepat kering, oleh itu kalau kita menggunakan PBSC ini, kebersihan terhadap materialnya terjamin.

Biasalahkan kalau budak-budak apabila makan tu bersepah-sepah, tertumpah dan kadang-kadang mereka tidak sengaja mengelap kotoran yang melekat pada tangan di material Car Seat, so bila kita tak perasan dan simpan berhari dan berminggu, bayangkanla kuman yang melekat tu??

PBCS ni kalau kita da tanak pakai atau if kita berjalan jauh tetiba je ada penambahan penumpang, maka penyimpanan PBCS ni di bonet pun tidak memakan ruang kerana sifatnya yang mudah dilipat dan disimpan didalam bagnya yang disediakan. Dari situ kita da jimatkan ruang penyimpanan bonet juga tempat duduk penumpang. =)

Kalau ada ibubapa yan berminat nak dapatkan PBCS ni, bolehla klik di Babyumishop untuk mengisi borang.

Salam sayang dari,
 

gif creator
gif creator

0 comments: