PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 20 Mac 2013

Testimoni Bedak Arab yang panas hari-hari di blog UmiIzz





Bismillahirrohmanirrohim..
Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Pagi-pagi lagi nak update blog.. Sebab cerita panas ni.. Memang panas dan hangat di pasaran.. Terlalu ramai yang jengah blog umi Izz mencari testimoni bedak arab.. =) ada yang dah jumpa?? tak tahu nak order macamana? atau nak harga lagi berbaloi-baloi?

Pengantin perempuan dan lelaki menggunakan bedak arab untuk majlis berbahagia mereka..
=)

Di aisyizzlynn.com anda boleh lihat sendiri harganya, memang berbaloi-baloi dan dijamin puas hati. Umi Izz memang da lama menggunkana bedak arab ni dan dah lama juga menjualnya di laman sosial FB dan Blog, memang ramai yang dah mencuba, mengulang beli dan membelikan untuk insan-insan terdekat =).

Ramai yang menyetujui ianya sangat terbaik untuk berhias diri, tidak memakan masa dan tidak pula perlu pelbagai cara. Yang pastinya bedak arab ini memang sangat-sangat digemari oleh semua kerana tiada lagi setakat ni bedak yang menyerupai bedak arab kokuryu ini.

Kalau rasa nak beli 50g tetapi anda masih was-was.. anda boleh dapatkan harga yang berbaloi juga iaitu RM39.00 promosi daripada harga asalnya RM41.00. Yang ni untuk saiz 25g. Bagi student-student yang nak try bedak ni, bolehla dapatkan untuk harga rm39.00 yang bersaiz 25g. Harga ini tidak termasuk kos postage ya..

Kalau kulit anda berjerawat, pemakaian bedak arab mampu memeberi penyelesaian kerana ia mengecutkan jerawat kerana bedak ini kering dan tidak mudah bercapuk buruk =)

Apa tunggu lagi, jomla dapatkan satu daripada umi Izz (kosong satu tiga dua kosong dua lapan satu tiga enam) ataupun email terus order di alynn_41181mr@yahoo.com. Boleh juga klik di link ini BEDAK ARAB AISYIZZLYNN.


Hari-hari pack bedak arab untuk customer tersayang dan rasa bahagia bila dapat respon baik selepas pembelian, umi Izz rasa ianya adalah yang baik kerana tiada penipuan dalam berjual beli.. =) Anda puas dan rasa berbaloi-baloi..



Alhamdulillah, semuanya komen positif.


Salam sayang dari,


gif creator
gif creator

0 comments: