PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 15 Mac 2013

Bedak Arab di Aisyizzlynn




Bismillahirrohmanirrohim..
Assalamualaikum..
Salam sejahtera.



Pagi ni umiIzz curi masa sikit nak bercerita berkenaan bedak arab yang umi jual. Alhamdulillah, sambutannya menggalakkan dan memberangsangkan. Umi Izz tahu ramai yang menyukai bedak arab ni sebab hasilnya sangat memuaskan hati dan totally 100% merubah wajah bertambah jelita. Actually, umi dah berniaga bedak arab ni dari awal tahun lepas dan memang ramai yang berpuas hati dengan nya.

Ramai yang repeat order dan ada pula yg seronok memberitahu sedara mara untuk membeli bedak arab dengan umiIzz. Mana tak nya, bedak ni tahan 3-6 bln mengikut pada cara pemakaian. UmiIzz memang rekemen habis pd semua..


  • Nak tgk pada testimoni umiIzz sendri, boleh klik link ini TESTIMONI UMIizz.
  • Nak tengok testimoni pengguna bedak arab yang terawal hingga kini dan beliau juga memakai bedak arab masa majlis bertunang dan majlis bersanding di sini
  • Testimoni yang lain boleh klik sini
  • Nak mengorder bedak arab dengan umi Izz boleh klik lin ini isi borang.

Senang bukan? Kalau nak cantik disamping menjimatkan poket, pilihla bedak arab. Kalau nak cantik dan jimat masa pun pilihla bedak arab..

So apa tunggu lagi.. Dapatkan di aisyizzlynn.com


Salam sayang dari,


gif creator
gif creator

0 comments: