PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 8 Januari 2013

Testimoni pengguna tegar bedak arab di majlis bersejarahnya

Bismillahirrohmanirrohim
Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Alhamdulillah, tengahri ini umiIzz sempat menjengah ke rumah kawan2 namun tidak meninggalkan jejak.. Dan hari ini umiIzz dapat satu panggilan email dari seorang jelitawan yang ingin mencuba bedak arab. Actually, kalau ada sesiapa yang ingin mencuba bole datang berjumpa UmiIzz di tempat yang umiIzz tetapkan agar mudah untuk kita terangkan cara mengguna, cara menjaga dan sebagainya.

Alhamdulillah, kepada Jelitawan tersebut, kalau berminat terus untuk mendapatkannya, umiIzz lagi berbesar hati kerana umiIzz sedang buat promosi kepada pembeli dikalangan pembaca blogger yang membeli bedak arab, umi Izz akan hadiahkan saguhati berupa celak arab (pensil) sangat cantik dimata.


Ini adalah testimoni yang umi Izz ingin share kan dari seorang pengguna bedak arab. Umi share sedikit untuk perhatian semua jelites diluar sana.

TESTIMONI PENGGUNA TEGAR BEDAK ARAB


Puan Yan seorang usahawan berjaya telah memilih untuk menggunakan bedak arab kerana sesuai dengan kuli beliau dan tidak perlu bersusah2 untuk menacap wajahnya  yang kusam. Kerana istimewanya bedak arab ini, beliau telah menggunakan bedak arab dimajlis pertunangannya dan hasilnya sangat memberansangkan. Malah ramai memuji kulit wajahnya seakan2 babydoll..

Dimajlis persandingannya juga setelah hampir 7bulan mengikat pertuanngaan, beliau juga sekali lagi menggunkan bedak arab bagi tatarias diwajah kerana pada beliau, bedak arab ini sangat istimewa dengan pantulan warna istimewa menjadikan kulit lebih gebu dan wajah nampak lebih anggun jelitez. So apa tunggu lagi, kepada yang masih lagi ragu2 untuk mencuba, sila email saya di alynn_41181mr[at]yahoo.com untuk temujanji kita di tempat yang akan saya tetapkan.


Sekian terima kasih..

Salam sayang dari,
 



gif creator

0 comments: