PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 8 Januari 2013

Terbang Pulang Kesarang..

Bismillahirrohmanirrohim..
Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Alhamdulillah, masih dikurniakan Allah kesihatan yang baik dan bernafas dengan sempurna. Pagi ni umi amik masa sedikit untuk coret disini.

Perkhabaran dari seorang rakan baik diperantauan yang akan pulang ketanah air setelah cukup tempohnya disana cukup menggembirakan umiIzz.. apakah dapat bertemu wahai sahabatku ummufaqeh.. Semua dengan izin Allah SWT.

Moga perjalanannya pulang ke mari diselubungi keselamatan dan kegembiraan. Walaupun begitu mungkin perasaan rindu pada tanah Jordan akan membuatkan beliau untuk kesana lagi.

Orang yang baik akan sentiasa dalam lindungan Allah, hati yang bersih akan senantiasa tenang walaupun susah. Terima kasih wahai sahabat maya ku Ummufaqeh. Moga berkesempatan kita bertemu ditanah air..


Dah besar pun anak2 ummufaqeeh.. ada sorang baby Jordan.. indahnya andai kita dapat berjabat tangan dan berpelukan kerana doa Mu sangat bermakna dalam diri umiIzz.. alhamdulillah ummufaQeeh.. terima kasih ya Allah
Sekian


Salam sayang dari,
 


gif creator

0 comments: