PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 3 Januari 2013

Testimoni Bedak Arab dari Umi Sendiri



Assalamualaikum..
Bismillahirrohmanirrohim..

Alhamdulillah, sudah 3hari ditahun 2013 dan hari ni banyak juga liku yang manis dan pahit telah umi lalui sekeluarga.. Namun Kegembiraan itu nanti akan umi kongsi bersama dalam entry akan datang sebab hari ini malam ni umi nak cerita seperti tajuk kat atas..

Mesti ramai da tahu berkenaan Bedak Arab yang sangat megic dan spesel ni kan.. Owh sebelum tu, harap2lah yang baca entry ni kaum perempuan je la ye.. kaum lelaki mana minat bedak kan? So sila la ke blog orang lain kalau anda kaum lelaki, hihih.. bukan nak halau ye pak incik sekalian tapi umi rasa tak sesuai...

Ok umi nak cerita sejak bila umi pakai bedak ni.. Memula diperkenalkan oleh sepupu suami iaitu model busana muslimah sambilan.. Kemudian diperhebatkan lagi dengan kata2 adik ipar umi menyebabkan umi terpaut nak mencuba, heheh... So lepas je abis pantang, umi pun try la satu.. Bila je lihat wajah, owhhh... kenapa gebunya muka ni kan?? Sila jangan muntah sebab ni le kenyataan bila pakai bedak arab ni heheh..

So pakaila dari pagi tu hingga tengahri da siap mengemas rumah n tunggu abiIzz balik dari main badminton.. tak touchup apa pun just dari pagi macam tu.. Seperti biasa, buat lah air untuk abiIzz dan sediakan makan tengahari untuk dihidangkan..

AbiIzz pun pulang, buka2 je pintu.. dia tengok semacam... Ingat nak marah tetapi dia senyum, eh.. kenapa pulak abiIzz ni.. tiba2 dia cakap.. lawa sangat muka tu macam nak jadi pengantin balik tu .. kita ada program kat luar ke lepas ni.. umi pun.. eh eh oitt... dah termalu2 pasal suami sendiri cakap macam tu.. hihi, jangan muntah ye kawan2.. ni nak cakap yang sebetulnya.. So baru la korang feel betapa hebatnya bedak arab ni..

Umi pun tersenyum2.. eh takdelah.. takde kemana pun plan kita hari ni, tapi kalau nak ajak jalan pun ok jugak, hehe.. dalam hati da yahooo yabeda bedu... memang bedak ni magic le da tengahari pun tak cair2 walhal dah bersilat seantero rumah mengamas bagai.. heheh..

Sejak dari itu, umi memang guna bedak ni jela.. senang sangat2.. nak bersiap senang dan tak payah touchup2 lagi kalaupun da berminyak berpeluh.. makin berminyak makin cantik bedak tu kat wajah... So ini la hasil sebelum dan selepas..





Untuk makluman semua, sepanjang sembilan bulan menggunakan bedak ni, baru masuk 2pcs dan tu pun tak habis2 lagi dan masih tebal lagi isi bedak tu, so sangat jimat la kan =)

Kalau ada sesiapa di lembah Klang yang nak mencuba, bole hubungi umi untuk appoiment, if korang kerja gomen lagi la mudah sebab kita bole jumpa di opis korang time luch n korang bole rasakan sendiri kehebatannya.. Tiada Charge dikenakan.. So apa tunggu lagi.. Niatkan dalam hati berhias untuk suami.. Sebab umi hanya akan mackup bila suami ada disisi.. if di opis.. umi tak berapa sangat... =)
Salam sayang dari,
   ..



gif creator

0 comments: