PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 13 September 2013

SET B Penyusuan Shaklee, Terbaik abad ini



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..

Hari ini umiIzz nak bercerita tentang Set Menyusu Shaklee.. Ada beberapa set yang sangat-sangat membantu dalam menjayakan penyusuan susu ibu. Sebenarnya susu ibu akan lebih berjaya jika ibu itu sendiri berusaha untuk menyusukan anaknya dengan cara yang betul dan mendapat sokongan padu dari suami dan kaum keluarga yang lain.

Ketika dalam pantang lagi, ibu yang baru melahirkan akan mengalami masalah untuk membiasakan diri dengan orang baru jika tidak mendapat sokongan dan bantuan kaum keluarga. Masalah ini sedikit sebanyak boleh memberi tekanan  kepada si ibu apabila mengalami masalah tidak dapat menyesuaikan diri, terasa tekanan dan tidak cukup rehat.

Suami adalah orang yang paling penting untuk memberi sokongan dalam menjayakan susu ibu. Tidak semua ibu melahirkan terus menyusukan anak dengan mudah dan adakalanya si ibu langsung tertekan kerana tidak dapat menyusukan anak kerana susu ibu tidak hadir-hadir. Ibu lebih tertekan apabila ada dikalangan ahli keluarga yang tidak memberi sokongan malah selalu mengatakan yang sicomel menangis kerana tidak cukup susu dan lapar.

Sebenarnya, bayi menangis kerana itulah cara bayi berkomunikasi dengan kita. Jika mereka terus boleh bercakap sesudah dilahirkan pasti mereka akan berkata-kata dengan kita apabila mereka ingin meminta dipeluk ataupun ditukarkan lampin yang basah =D.

Jadi untuk menenangkan ibu supaya tidak tertekan agar tidak mengganggu penghasilan susu ibu, suppliment atau makanan tambahan terbaik amatlah diperlukan. Shaklee ada jawapan. Kenapa harus Shaklee sebab Shaklee menggunakan alam semula jadi sebagai sumber penghasilan vitamin. Jika tubuh badan kita cukup dengan vitamin dan zat yang diperlukan maka penghasilan susu juga menggalakkan. Dibawah ini adalah set penyusuan Shaklee dalam SET B. Jom kita lihat beberapa suppliment menyusu dalam SET B.

B Complex
B Complex mengandungi semua jenis vitamin B termasuk yang famous, asid folik. Seorang ibu menyusu memerlukan vitamin B untuk metabolisma, menukarkan makanan kepada tenaga, mengurangkan stress dan menghasilkan susu. Bukan saja ibu hamil, ibu menyusu juga perlukan asid folik. Membantu meninggikan sistem pertahanan badan,membantu mengurangkan stress dan bertindak sebagai penenang.



Vitamin C (Sustained Realesed Vita C)
stok habis di Malaysia diganti dengan Chewable Vita C
Mencegah kelenjar daripada rosak & berdarah, penting untuk pembentukkan kolagen, bertindak sebagai anti-oksidan, bertindak mengikut pelepasan masa. Keunikan vitamin C Shaklee ialah, ia Sustained Released iaitu dilepaskan secara perlahan-lahan. Vitamin C tidak dapat bertahan lama dalam badan kita, jadi badan kita perlukan vitamin sebegini untuk memenuhi keperluan harian.

Vitalea (Multivitamin)
Mengandungi vitamin dan galian yang diperlukan oleh tubuh badan manusia, formula lengkap dengan zat besi. Vita Lea adalah multivitamin dan multimineral, yang mengandungi 23 jenis vitamin mineral yang lengkap untuk keperluan harian. Membekalkan tubuh ibu dengan nutrient yang perlu agar ibu sentiasa sihat, cergas dan bertenaga. Dilengkapi dengan zat besi yang amat diperlukan oleh ibu yang menyusukan anak.

Alfalfa (Milk Booster)
Raja Segala Tumbuhan, sumber mikronutrion yang paling kaya, membuatkan sistem badan berjalan lancar, sebagai milk booster-bagi ibu-ibu yang menyusukan, membantu dalam hal kewanitaan termasuklah menyelesaikan masalah keputihan.

Jika inginkan set terbaik ini, demi kesihatan diri anda sebagai ibu dan surihati suami juga demi menjayakan penyusuan si kecil boleh hubungi kami dan kami akan guard line ibu-ibu yang membeli terus dengan kami secara percuma. Sangat saya Syorkan kerana saya juga berjaya menggunakannya dengan sangat berkesan..

umiizz @ izzlynn
Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur (ID : 915911)
alynn_41181mr@yahoo.com
aisyizzlynn.com
babyumishop.com






Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: