PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 16 April 2014

Seminar Shaklee di Berjaya Time Squre.. Majlis ilmu terbaik

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirohmanirrohim..

Hujung minggu memang macam-macam aktiviti yang kita akan lakukan, namun aktiviti tu tentulah yang berfaedah dan memberi manfaat lebih elok dari membazir waktu tanpa arah.. Kalau umiIzz, jika tiada COD barang untuk customer dimana-mana area Klang Velley, umiIzz akan menghabiskan waktu bersama-sama anak-anak dengan aktiviti menarik seperti beriadah, membuat cake menonton filem 'dirumah sendiri' dan lain-lain lagi. Kadang-kadang umiIzz mengajak anak-anak berbiz dengan membantu membuat kiraan stok bersama atau mempacking barang customer bersama.



Sabtu lalu, umiIzz berkesempatan membawa biz partner ke seminar yang dianjurkan oleh Shaklee. Bertempat di Berjaya Time Squre Kuala Lumpur.. Banyak ilmu menarik yang dapat di timba dan diguna pakai bagi mengembangkan lagi bisness masing-masing. Pelbagai ilmu dikongsikan oleh Master-master yang dah pun berincome mencecah 6 angka.

Memang bertuah kerana kami diajar cara menarik dan menerima.. berkongsi seadanya.. Alhamdulillah tak lupa seorang Master Law bekas pembaca berita dan Pengacara Program Siasat ntv7 berkongsi kejayaan beliau yang berani gile dengan resign di ntv7. Tetapi berkat usaha beliau berjaya memiliki angka 6 digit income hasil dari Bisness Shaklee anda tak mahu???

Beliau pernah diserang kanser suatu ketika dahulu dan lihat beza lepas kimo dan menggunkan shaklee..

Sekarang beliau sihat dan jutawan shaklee


Waktu ni, sempat juga umiIzz ambil beberapa keping gambar ketika seminar berlangsung. Jom layan gambar..

Tempat menimba ilmu yang sangat selesa..

Biz partner yang fokus..

Nota dan mineral water.. wajib mineral water tapau dari rumah.. hehe

Memperkenalkan product terbaru dari Shaklee


Seminar habis jam 6.00 petang.. sangat beruntung kerana kami bukan sahaja diberi ilmu malah dihidangkan makanan tengahari yang mewah.. Paling yang menyentuh hati, pihak Shaklee juga meminta pihak hotel menyediakan tempat/ruang solat yang luas untuk semua ahli shaklee. Bukan kah ianya biz yang indah?? Kita jugak tidak dibenarkan menghadiri majlis yang membelakangkan tuntutan Allah, betul tak.. tapi Shaklee istimewa, walaupun pengasasnya berbangsa cina.. tetapi menghormati agama lain menjalankan tanggungjawab sebagai umat islam..

Usai sahaja seminar, umiIzz membawa anak dan suami yang membenarkan umi hadir ke seminar tersebut makan nasi arab.. Alhamdulillah, rezeki shaklee ni.. tak kira apapun mudah umiIzz tunaikan.. kali ni mereka nak makan nasi arab yang dibelanja oleh umiIzz sendiri.. upah untuk anak-anak yang baik bersama abi..

AbiIzz nampak berselera.. alhamdulillah..

Nak berbiz tetapi suami tidak menggalakkan apalagi kurang sokongan?? kena ada caranya, kena pandai ikhtiarnya.. Dalam islam, utamakan suami dalam segala hal.. insyaAllah apapun berkat.

Jika anda seorang wanita ingin berbiz tetapi tidak tahu nak biz apa dengan modal yang kecil, suami tak galakkan dan anda tak tahu bagaimana nak mula.. ataupun anda seorang student u.. nak cari income tambahan.. sila hubungi saya, saya bantu anda berbiz dengan mudah, tidak mengganggu tanggungjawab anda sebagai isteri dan ibu juga lebih rapat dengan Allah Pencipta alam..



Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136

 Salam sayang dari,




  gif creator
gif creator

0 comments: