PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 9 April 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee: Bejaya kurus & sihat dalam tempoh sebulan setengah...Wau..

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Bismillahirrohmanirrohim...
Hari ini, umiIzz ambil kesempatan nak share testimoni pelanggan kesayangan umiIzz iaitu kakak ipar umiIzz sendiri.. Beliau sebenarnya bukanlah berniat nak kurus.. tapi nak sihatkan diri nak bersihkan usus dan lemak-lemak dengan mudah dan berkesan. Mencuba Set Kurus Shaklee sebab dengarnya sangat berkesan dan sihat.



So umiIzz pun cadangkan la set kurus iaitu : Alfafa, Lecithin dan Herb Lax.. Umiizz terangkan pada beliau yang beliau dalam projek kempis perut dan langsing iaitu Projek umiIzz dimana membantu mereka yang nak kurus secara sihat. Paling umiIzz tekankan, minum air secukupnya iaitu 3liter sehari.. Ambil buah-buahan daripada kudapan lain..

Beliau turuti apa yang umiIzz cadangkan, alhamdulillah.. Dalam tempoh sebulan setengah, beliau berjaya. Lama???? Shaklee merupakan produk kesihatan yang tidak mengandungi bahan kimia.. Ianya semulajadi/natural dan menyihatkan.. Yang penting selamat.

Apakata kita layan testimoni beliau..


Gambar tak dapat berilah kan sebab menjaga kepentingan peribadi beliau..

Alhamdulillah, masa jumpa beliau awal bulan april tempohari sangat terkejut tengok kelangsingan beliau.. Syukur sangat2 sebab bertambah sihat. Kalau perut kita selesa, lemak tiada kita nak berjalan pun rasa cergas je.. malas pun takde dah..

So apa kata korang join projek kurus umiIzz, insyaAllah umiIzz guide korang hingga berjaya.. Semua izin Allah, kita berusaha selebihnya minta padaNya..




Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


 Salam sayang dari,
 
gif creator
gif creator

0 comments: