PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 3 Ogos 2010

9 tahun

kebizian arini sebab rushing dari umah ke opis den ke putrajaya den ke opis balik dengan keje melambak.. tapi umi tetap tak lupa jengah sikit2 blog kengkawan dan jUga paling penting tak luPa nak wish kat hubby sempena perkenalan kami yg ke 9 tahun, bole gitu? orang lain ingat tarikh tunang, kawin, besday tp umi ada celebrat kat abi tarikh kitorg kenal..

Abi... abi ingat lagi tak tarikh ni? kalau lupa.. tak apalah.. tapi umi tetap ingat.. tetap umi ingati sepanjang hidup umi selain hari keramat tarikh perkhwinan kita, tarikh ini la bermulanya episod suka duka kita kan??? dan alhamdulillah, walaupun perit..kita berjaya melaluinya bersama..

Sepanjang tempoh tu, memang terlalu banyak rintangan dan dugaan yang mencabar dan menguji kita sebagai hamba dia kan aBI? walaupun camtu, kita tetap lalui dengan sabar dan yakin pada Allah..

Hati umi mungkin tak semua abi tahu dan begitu jUga abi, tapi percaya la.. sepanjang tempoh kita kenal, hanya abi.. dan abi.. Tq kerana beri umi kehidupan sebagai isteri.. walaupun umi tak sehebat bidadari lain diluar sana, namun percayala.. abi takkan jumpa sesiapa setabah umi =) *wink* puji diri sendiri..wakaka..



ya Allah, jadikan kami pasangan suami isteri yang saling melengkapi dan saling menyanyangi di dunia dan akhirat.. amin..

Umi sayang abi,


Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

2 comments:

Me_Lina berkata...

Alhamdulillah...

Congrats... we all pun tahun ney 9 tahun...

mamaarifakeemaisy berkata...

Aminn...moga kekal bahgia hendaknya! ^_^

9 tahun tu..lama tuu..!