PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 4 Julai 2011

Cinta..

Assalamualaikum...wbt

Cinta ku yang satu hanya padaMu ya Allah.. terima kasih kerana Dikau memberi aku peluang menikmati kesihatan dan setiap dugaan Mu adalah ujian buatku terus2 menyintai Mu. Berat mata memandang berat lagi bahu memikul.. Berat ujian kita berat lagi yang orang lain hadapi.. Begitulah kisah Noorma seorang ibu yang sedang bertarung nyawa dan masa.. Menitik airmata tatkala memandang gambar2 shahdu dia bawah..


Kasih suci..


Kasih ibu..

rafiQ.. ketahuilah ibumu amat2 menyayangimu dan selalu ingin membelaimu.. doa ibumu tak pernah putus untuk melindungi mu.. umidanish tahu kerana umidanish juga ibu..


Kita doakan yang terbaik buat Noorma dan Talib. Sesiapa yang sudi untuk menghulurkan sumbangan peribadi, sila ambil No akaun ni CIMB Noormawati Mohd Rasif
01070068677528, bukan dai lubuk hati suami isteri ini sendiri tapi ianya ilham dari kakak tersayang. Moga sedikit itu mendatangkan sesuatu kebahagiaan buat mereka.

Salam sayang dari,
Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

0 comments: