PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 28 Disember 2012

Dia Tinggalkan saya...



 Bismillahirrohmanirrohim..
Assalamualaikum...


Jumaat yang barokah.. hari ini sudah jumaat, dan hari ini semua umat islam akan menunaikan solat jumaat bagi kaum lelaki tetapi kaum wanita kebanyakkannya menghabiskan masa berjimba2... Huhuhu, inila waktu release tensen umi.. masyaAllah.. jangan ikut ya kawan2.. banyakkan zikir, insyaallah hilang sekejap lelah dan ketensenan tu..

Selalunya waktu jumaat ni kami akan keluar mencari sesuatu "yang perlu".. dan kawan2 yang terlibat adalah azie, k.mona dan amy... kalau takde amy tak gerak la kami.. (sebab dia je bawak kami..hehe)

 Thanks for this cute..

hadiah tu dari amy.. umidanish gelarkan dia Mimi.. sempena nama amy.. hehe..Dan ingat lagi waktu umidanish sedang susah dahulu.. masa tu baru lagi masuk kat opis ni n umi sedang diuji dengan mabuk2 dan ada beberapa staf lain yang tanak memahami.. namun dia la.. amy yang sudi nak dengar selain sorg lagi kawan saya aisyah fendi... susah umidanish disini dia (amy) yang bantu..

Owh tanak ingat kenangan tu sangat2 mengalirkan air mata.. sangat happy go lucky dan sangat pemurah hati.. itula amy kawan baru yang umidanish dapat tp hanya sekejap.. Memang itu la yang Allah janjikan.. Semua yang baik2 adalah pinjaman sementara dan perlulah menghargai setiap detik bersama..

Buat amy,

Thanks sebab sudi jadi kawan akak, thanks sebab banyak membantu... Hidup ni banyak cabaran, ke mana pergi dan ke mana kita menginap disitula cabaran untuk kita. Dan sebagai hambaNya belajar lah redha kerana dengan redha itu pemudah segalanya.. Usahalah untuk berjaya dan ingat Allah selalu.. walaupun hanya sekejap cuma tapi amy juga kawan terbaik akak yang pernah akak jumpa...

Semoga Allah membantu dalam setiap perjuanganmu..


Salam sayang dari,
 

Jom Klik banner ni.. 


gif creator

4 comments:

ummu faqeh berkata...

Allahu Akbar..lama sudah tidak menjenguk di sini sahabat...Semoga Allah meredhoi hidup kita semua dunia akhirat,amin...

UmiIzz berkata...

Ummufaqeh: Ahlan wasahlan... terima kasih kerana sudi singgah.. umi sangat bz dan tak sempat update cerita.. Alhamdulillah.. segalanya berjalan lancar mengikut kehendak Allah... Terima kasih ummufaqeh yg mendoakan ummi..

mamaarifakeemaisy berkata...

Sedihnye..apapun
Terpaks meredhai pemergiannye kan..

Jgn sedih2x sgt ye umidanish...

UmiIzz berkata...

mamalieyna : kawan yang baik selalunya tak kekal lama =)apepun dia lebih bahagia disana... Thanks mamalieyna