PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 12 September 2013

ESP terbaik untuk melicinkan kulit..



Energizing  Soy Protein atau lebih dikenali sebagai ESP adalah product Shaklee yang paling laris. terbaik untuk penyusuan, mengubat gestrik dan , mencantikkan kulit. Juga sebagai makanan diet harian kerana strukturnya adalah mengenyangkan.

Namun hari ini umi Izz nak share cerita ESP yang melicinkan kulit. Kenapa ESP sangat baik untuk kulit? Kerana ESP adalah dari Kacang Soya bermutu yang terpilih. Soya sangat baik untuk kulit kerana soya dapat melicin, menghalus dan melembutkan kulit jika rajin mengambilnya. Malah soya juga mampu mengurangkan lebihan minyak diwajah.

Soya juga dikatakan dapat mengurangkan kedutan halus diwajah. Dalam satu kajian yang dijalankan di Jepun pada tahun 2007 dalam Jurnal Nutritional Science and Vitaminology menunjukkan bahawa kulit wanita yang berusia 30-40 tahun yang mengamalkan pengambilan soya setiap hari dapat memperbaiki kulit dari kedutan halus diwajah selepas 12minggu.

Soya juga dapat menghasilkan keanjalan kulit dengan menggalakkan penghasilan kolagen dalam tubuh badan kerana Soya penggalak kolegen yang baik. Terdapat juga kajian yang menunjukkan soya dapat melambatkan proses penuaan.

Ini adalah beberapa testimoni pengguna ESP. Kadang kita berniat nak kurus dengan ESP tapi dalam masa sama kulit bertambah tegang, licin dan berseri.. Tak percaya? Jom kita usha Testimoni ESP.


Puan ini berusia 40tahun namun setelah pengambilan ESP secara konsisten semata-mata ingin kurus, hasilnya bukan sahaj berat turun tetapi kulit bertambah anjal, gebu dan hilang jerawat juga kulit semakin halus.

 

Dapat melicin kulit serta menghilangkan jerawat


Parut Hilang dan Berat badan juga berkurang =)

Ramai yang mengambilnya memuji keberkesanan khasiat dari pengambilan shaklee bukan sahaja untuk kesihatan malah membantu kita menyelesaikan masalah yang tedapat pada kulit bila berusia bertambah. ESP paling laris kerana khasiatnya yang tidak dinafikan kebaikkannya.

UmiIzz suka jika ESP dihidangkan dengan campuran Holick atau Banana Shake Atau Terbaru Strawbery ESP Shake.. Jom kita share resepi baru Strawberry ESP Shake.

5 biji Strawberry
1 kotak Susu Segar Perisa Strawberry
1 Sudu besar ESP
Cube Ais jika perlu

Kisar semua bahan dan hidangkan atau jika tidak sempat, potong dadu Strawberry kecil2 paling kecil dan masukkan kesemua dalam botol Shaker dan shake hingga sebati.. Nyum2.. Nak lebih sedap letak Creamer diatasnya..

Owh I like..


Jika ada sesiapa yang berminat ingin mendapatkan ESP, maklumkan kepada saya.. Jika terasa kulit mula berubah apabila bertambah usia, ambillah ESP sebagai sokongan untuk menjaga kesihatan dan keceriaan kulit agar kita sentiasa kelihatan segar dan suami bertambah sayang =).








umiizz @ izzlynn
Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur (ID : 915911)
alynn_41181mr@yahoo.com
aisyizzlynn.com
babyumishop.com

Salam sayang dari,


  gif creator
gif creator

1 comments:

Unknown berkata...

Btol tu..mmg bgs sgt ESP shaklee ni tok kulit..