PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 18 Oktober 2011

Tolonglah saya..

Assalamualaikum wbt

Di sini umid@nish ingin meminta bantuan kalian semua yang IKHLAS dan SUDI mendoakan abid@nish semoga diberi petunjuk dan rahmat hidayah oleh Allah SWT agar beliau menemui jalan kebenaran di tanah suci.

Kenapa dengan abid@nish??? umid@nish tak dapat ceritakan lebih lanjut tentang semuanya cukuplah sekadar ianya ujian sedikit berat dari Illahi. Semoga rakan blogger dapat sama-sama membantu umid@nish mendoakan abid@nish.

Bismillahirrohmanirrohim..

Ya Allah, dengan pertolongan mu kami semua bermohon moga abid@nish diberi petunjuk dan rahmat hidayah agar setiap harinya yang akan datang mendapat petunjuk hidayah kebenaran oleh mu. Kuatkanlah imannya dan bukakanlah seluas-luasnya pintu hatinya agar nur hidayahmu menyaluti hatinya. Moga sekembalinya beliau di Malaysia beliau menjadi hambaMu yang lebih bertaQwa.. alfatihah..

amin..

Semoga doa kalian di makbulkan Allah dan semoga Allah memberi rahmat kepada kalian jua.. Terima kasih kawan-kawan ku sekalian, semoga dengan doa kalian Allah membalas dengan kebaikan yang setimpal..

Salam sayang dari,


Jom Klik banner ni.. besar faedahnya..

gif creator

3 comments:

BabyIntan berkata...

Insya'Allah Intan doakan juga abidanish di berikan petunjuk dan hidayah semasa beribadat di Tanah Suci Mekah...amin.

UmiDanisH berkata...

Intan:
Terima kasih banyak2.. moga allah melindungi intan sekeluarga dengan kasih dan kebahagiaan berpanjangan..amin

izan mama mia berkata...

Assalamualaikum...insyaallah moga semuanya dipermudahkan olehNya...petunjuk serta hidayah dariNya pasti ada andai doa padaNya tidak putus...insyaallah...