PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 15 Julai 2015

Minuman Coklat paling sedap didunia.. (^_^)


Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim

Alhamdulillah Allah beri kesempatan untuk umiIzz berceloteh hari ini. Sape kat sini suka makan coklat?? Feberet memang coklat dan memang hantu coklat? Siapa pula yang ada migrain tapi suka makan coklat melampaui dan sape yang nak diet tapi pantang nampak coklat?? Heheh Jawapannya umiIzz.. (*_*) Sebab apa? Sebab Coklat ni sedap.. Memang terbaik punya hobi hihih..




UmiIzz ni memang pantang kalau nampak coklat. Walaupun ada migrain dan telah dinasihatkan oleh doctor supaya mengurangkan pengambilan coklat (Dulula kan....) Tapi umiIzz selalu la buat-buat lupa pesanan doctor. Lepas tu time datang migrain tu.. layan jela macam layan coklat huhu...

Tapi Alhamdulillah sejak amalkan ostemetrik, migrain kurang, dah ajrang bertemu dan langsung hilang kadang-kadang.. Mungkin Allah izin Ostemetrik membantu umiIzz melegakan migrain yang serang ('',)

Bila dan takde migrain ni, mula la syok layan coklat kan? Tapi usia begini.. haruslah kurangkan yang manis. So tidaklah terlalu sekerap dulu umiIzz makan coklat yang sebagai kewajipan harian. (",)

Tapi ada satu Coklat yang umiIzz sedang syok layan ni.. Memamng hari-hari minum dan rasa kenyang, selesa dan gembira bertenaga.. Korang tahu ke? ha.. apa, apa?? Cube la teka kalau terrer.. hhehehe..

Ok.. yang umiIzz maksudkan kat sini adalah Chinch Coklat Shaklee.. MasyaAllah memang sedap sangat2.. umiIzz rasa ia lebih sedap dari milo dan air coklat lain dan paling best, minum tu bole kenyang.. tak payah tambah gula pun tau.. memang sihat wal-afiat insyaAllah.. (^_^)

Kalau korang nak tahu, serius teruja kesedapan nya so umiIzz share kan kebaikkan nya untuk korang hadam ya.. heheh..

Kebaikkan Chinch Shaklee ni kan..

  • Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut
  • Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusina 
  • Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
  • Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
  • Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting 
  • Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan Soya bukan GMO  


Keistimewaan Cinch Shake Mix Shaklee
[✔] Menyimpan otot sedia ada dan memelihara otot dari rosak
[✔] Membakar lemak yang tidak diingini
[✔] Mengurangkan inci yang tidak diingini
[✔] Makanan segera untuk mereka yang aktif
[✔] Tinggi kandungan serat dan memberi rasa puas dan kenyang
[✔] Mengandungi nutrisi lengkap untuk memelihara keseluruhan kesihatan
[✔] Diperkaya dengan leucin untuk memelihara otot
[✔] Merupakan meal replacement yang sihat dan mengenyangkan

Apa Itu Cinch Shake Mix ? Cinch™ Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan. Rumusan proprietary kami diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda. Setiap kali anda menikmati Cinch™ Shake, anda akan memperolehi 24 gram protein dan ini adalah penting. Mengapa? Ini kerana protein digunakan untuk membina otot yang boleh meningkatkan metabolisma anda dan membakar kalori. Makanan yang kaya dengan protein juga dapat menahan kelaparan, ini boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan. Dan tidak ketinggalan juga terhadap kandungan leusina dan zat-zat yang diperlukan oleh badan anda.

So, kepada penggemar Coklat dan nak ramping dan sihat serta selamat jom kita minum Coklat Chinch Shake dari Shaklee..


Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136

Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: