PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 31 Oktober 2011

Kenapa 50 saguhati tu kene wat camtu plak???


Assalamualaikum.. WBT..

Terima kasih kepada semua yang sudi join walaupun masih tak berapa ramai tapi syukur ada yang sudi.. Lama umid@nish menyepi kerana tidak sihat, alahan teruk dan sibuk di tempat kerja baru. Nak suaikan diri ditempat baru dengan keje baru, bos baru, kawan2 baru, suasana baru... aduhai memang letihla korang, rasa nyesal tukar pun ada tapi demi mencari ilmu baru kene la berhijrahkan??? MInta maafla umid@nish tak jalan2 umah korang dan tak tinggal jejak macam selalu.. Ada yang tanya untuk apa sebenarnya doa ni, apa jadi dan kenapa.. Untuk makluman korang, sebagai hambanya kita perlu selalu doa yang baik2kan.. tak kiralah untuk siapa... Nak panggil korang datang jauh2 untuk kenduri kendara, umi d@nish tak sihat nak masak dan masanya tidak ada, jadinya disini sahajalah kita mengeratkan silaturrahim dan berdoa untuk abid@nis# yang jauh.. Kepada yang terpaham, umi harap biarlah simpan dihati sahaja.. =) Dan kepada yang tertanya2 takde apa2 yang perlu umid@nish jelaskan melainkan niat memberi amal jariah disamping mengeratkan tali persaudaraan sesama islam.

Ok, apa tunggu lai?? Banyak tu 50pcs.. meh la tolong umid@nish habiskan saguhati hanya tinggalkan komen berunsur doa untuk abid@nis# di entry ini. Nanti da tibe masa umidanish kumpul nama yang sudi dan umi minta korang email setiap alamat rumah. Tiap2 tahun umidanish memang ada sediakan contestkan? tapi kali ni tanak contest da, ianya ikhlas sekadar ingatan untuk kawan2 yang sudi.. Jadi semua dapat dan semua akan senyum girang walaupun hadiahnya hanya tak seberapa tapi nnt kalau korang terpandang ke, ble la ingat umidanish selalu =) cewah... sapela umidanish ni kan????perasan nak suh igt selalu plak..

Tadi cek sekali lagi susulan wad aritu.. subhanallah masa doktor scan baby, baby sedang pandang scan dan bila tgk kat screen seolah2 dia memandang kami semua.. Yang paling mengejutkan bila doktor memberi salam pada baby, baby seolah2 menjawab dengan menggerakkan mulut wa'alaikumussalam.. maha suci Allah.. dktor pun terkejut.. pastu baby terus hisap jari.. baby alhamdulillah sihat tp uminya yang tidak berapa sihat lagi dan dapat mc sampai jumaat ni..


k la korang selamat menyambung tugas.. sape ada geng blogger jom ajak depa join saguhati cameron tu erk..


Salam sayang dari,


Jom Klik banner ni..
gif creator

3 comments:

Nida berkata...

As-salam

Moga anak yang bakal lahir menjadi pejuang yang hebat dalam membela agamanya, bangsanya dan negaranya... ameeeeeennnn

UmiIzz berkata...

Kak Nida:

Terima kasih atas doa.. moga anak2 kita menjadi anak yang soleh dan solehah..amin

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

moga seme nye selamat..... dan diberkati ALLAH ...