PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 28 November 2011

Salam Maal Hijrah


Assalamualaikum..

Apakhabar semua?? Harini umi nak ucapkan selamat menyambut tahun baru maalhijjrah. Moga tahun baru kali ini membawa berjuta keberkatan dan kebahagiaan buat kita semua.. Mulakanla dengan bismillah dan akhirkan dengan Alhamdulillah.. Insyaallah sedikit sebanyak hati kita akan lembut untuk mengamalkan zikir walau dalam apa jua keadaan sekali pun..



Tiba2 terasa rindu sangat kat danish, paling rindu nak dengar dia menyanyikan alunan hasbi rabbi... Indahnya... sabar ye abang danish.. nnt abi pulang, kita nyanyi sama2 erk..



Salam sayang dari,

Jom Klik banner ni..


gif creator

3 comments:

ummufaqeh berkata...

abang danish kena kuat dan tabah yer..nanti nak dapat adik..nanti dah besar jadi anak soleh bahgiakan umi abi dunia akhirat yer..anak2 ini racun dan penawar dalam rumahtangga..amanah yang akan dihitung di akhirat nnt..malah 3 perkara yang akan dibawa bekal ke alam akhirat nanti..doa anak yang soleh...moga kita semua tabah menghadapi hidup ini..salam maal hijerah sahabatku!

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

insya ALLAH.. moga ALLAH memberi sesuatu yg lebih baik akan datang....

d0tbl0gsp0td0tk0m berkata...

salam tuan belog... pakcik pun baru nih dpt masuk belog... sblm nih.. bz sungguh.....