PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 10 Jun 2013

Puasa dan Gestrik Shaklee Membantu dengan Mealshake, ESP dan Performance Drink

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Bismillahirrohmanirrohim..

Alhamdulillah, sempat lagi menaip apa yang ingin dikongsikan kepada semua pembaca. Sya'ban telah menjelma.. Mesti disana sini telah mula orang bertilawah kerana ingin khatam pada bulan ramadhan.. Malah ada yang mula berpuasa sunat kerana ingin melatih diri agar biasa berpuasa untuk melalui ramadhan yang tidak lama lagi muncul malah ada juga yang menggantikan puasa kerana tidak sihat. Bagi mereka yang tidak tahan gestrik dan ada gestrik teruk, malah tidak ada kudrat untuk berpuasa iaitu mengalami keletihan melampau... jom umiIzz share kan sedikit tentang suppliment terbaik untuk kesegaran sepanjang hari dan mengelakkan gestrik.

Pengambilan air yang mencukupi adalah kunci untuk segar sepanjang hari, namun sekiranya perut yang sememangnya memiliki gestrik, maka keletihan menahan sakit itu membuatkan kita sangat tidak larat untuk bergerak lebih ketika berpuasa, malah ada yang sanggub melepaskan puasa pada hari tersebut kerana terlalu sakit dan tak dapat bertahan.

Ada cara untuk mengurangkan gestron dalam perut. InshaAllah dengan pengambilan ESP atau Mealshake sangat membantu. Perut akan terasa kenyang dan tiada rasa pedih ulu hati ataupun senak perut. Ini adalah kerana

Meal Shakes ni mempunyai, protein, kalsium, serat, vitamin dan mineral lain. Rasa original vanila dan berbau harum. Macan aiskrim vanila tu.
Jadi, walaupun berpuasa badan tetap sihat kerana telah dibekalkan dengan nutrien yang mencukupi semasa sahur.


 Meal Shake adalah lengkap untuk yang nak berpuasa, anak kecil yang susah nak makan jadi kuranglah nutriennya, sarapan atau sahur untuk anak ke sekolah, suami ke tempat kerja, isteri yg bekerja di rumah atau di luar atau orang tua yang susah nak telan pil vitamin.




Energizing soy protein pula adalah non-gmo iaitu original dan bukanlah diubah secara genetik untuk menjadi yang terbaik dan berkualiti tinggi. Soyanya tidak dicuci dengan alkhohal tetapi dengan air jadi kandungan isoflavon yang bermanfaat terpelihara.

ESP ini bagus untuk kesihatan payudara, prostat dan menapaus kerana mengandungi fitoestrogen.
Oleh kerana protien yang asli dan bermutu, sel dalam badan kita turut terhasil menjadi sel yang sihat. Sebab itulah ia bagus untuk orang yang sedang dalam pemulihan selepas operation, bersalin atau accident kerana protein membina dan memperbaiki tisu badan.

Oleh sebab itu, pengambilan ESP atau Melashake memabantu mengurangkang Gestron dalam tubuh badan yang membuatkan kita berasa tidak selesa sepanjang hari berpuasa. UmiIzz sendiri mempunyai gestrik dan alhamdulillah, pengambilan ESP dan Mealshake sangat membantu dan gestrik tidak mudah menyerang walaupun terlewat makan kerana kesebukan berkerja.



Ok, macam mana pula dengan performance drink. Performance drink ni sangat best kerana ia mengekalkan kandungan air dalam kata lain bendalir dalam tubuh badan sangat mencukupudalam badan.

Memandangkan kita berpuasa dan tak minum air sepanjang hari, Performance drink membantu mengurangkan rasa dahaga itu dan membantu badan untuk meneruskan fungsinya. Keperluanya meningkat tambah-tambah buat ibu menyusu yang kehilangan air semasa mengepam di siang hari.


Jika ada yang inginkan mengetahui lebih lanjut, PM saya segera.











Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur (ID : 915911) 
Dealer Shaklee Kuala Lumpur
Email : alynn_41181mr [at] yahoo.com
Hp : 013.2028.136

Salam sayang dari,





gif creator
gif creator

0 comments: