PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Rabu, 25 Disember 2013

Jom Belajar OrderShaklee Melalui Online



Bismillahirrohmanirrohim, Assalamualaikum dan salam sejahtera, Hari ini umiIzz nak terangkan perkara yang semakin mudah, biz yang semakin membantu kepada mereka yang ingin menjana pendapatan lebih dari gaji biasa. Dahulu, sedikit kepayahan bila mana seorang ahli perlu menghubungi pihak shaklee untuk membuat belian malah sanggub beratur panjang untuk mendapatkan barang yang diorder oleh pelanggan.


Sekarang tidak sesusah itu lagi, segalanya telah menjadi dihujung jari anda. Alhamdulillah, pada tahun ini Shaklee telah melancarkan belian melalui sistem online bagi memudahkan para pengguna dan biz partner sendiri membuat belian. Anda hanya perlu layari www.shaklee.com.my untuk melalui proses belian.

Masukkan Id dan Pasword anda
(Sila tukarkan pasword anda)

Klik Online Shopping

Mulakan dengan memasukkan maklumat penerima

Betapa mudahnya Shaklee sekarang ini, malah jika ada new member pun kita boleh terus registerkan di online Shaklee. Tanpa mengisi borang dan perlu pelbagai step lain untuk diikuti. Sebelum itu, aktifkan online shopping debit kad anda untuk mendapatkan kod MSOS bagi melancarkan belian anda.

Apa tunggu lagi, jom kita mulakan dengan langkah ber biz Shaklee.. Anda buat anda dapat, bukan umi Izz.. Untuk mendaftar menjadi ahli sekitar RM75.00 sahaja dan anda telah boleh menjalankan perniagaan anda, umiIzz akan bantu anda untuk berjaya dalam group umiIzz. Jom mulakan langkah baru dengan menghubungi umiIzz untuk lebih lanjut.








Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136



 Salam sayang dari,



  gif creator
gif creator

0 comments: