PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Isnin, 6 Januari 2014

Istimewanya Alfafa Shaklee untuk semua orang.

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..


Bulan Januari telah menjelma lagi dalam tahun yang baru. UmiIzz baru berkesempatan menulis memandangkan kesihatan tidak mengizinkan diawal tahun baru. Apapun, azam yang lama yang tak berkesampaian.. Jangan putus asa dan jangan rasa mengalah untuk digapai.




Bulan januari bulan kehijauan buat warga Shaklee dimana bulan ini promosi untuk Alfafa. Belian 6botol Alfafa percuma 1 botol lagi. Siapa kenal Alfafa? Apa istimewanya Alfafa?? Alfafa sangat glamour buat ibu menyusu, khasiatnya yang membantu melancarkan aliran susu ibu menjadikan susu ibu bertambah membuatkan cik Alfafa kita terkenal dikalangan ibu menyusu. Namun jangan silap sangka pula bila lelaki yang makan tak mungkin mereka juga boleh menyusu. Sebab hanya ibu yang melahirkan dan menyusui sahaja yang akan memiliki hormon susu ibu.

Bunga Alfafa yang cantik, maka tidak hairanlah mereka yang mengamalkan Alfafa kelihatan berseri kerana ketiadaan toksin didalam badan.

Alfafa juga amat dikenali sebagai pembakar toksin dimana para pengamal Alfafa yang digandingkan samada dengan Omega, Lecithin mahupun Herbs Lax membantu sesorang itu kelihatan langsing dan cantik.

Namun siapa tahu, dalam kebaikkan Alfafa ini ada pesakit yang tidak boleh mengambil Alfafa sebagai makanan tambahan. Siapa mereka? Mereka-mereka adalah;

1. Pesakit SLE
2. Pesakit Auto imun seperti Psirosis
3. Pengidap G6PD
4. Mereka yang mengambil ubat mencairkan darah (Warfarin)

Keistimewaan Alfafa sangat diakui bila Alfafa :


Memang tidak dinafikan lagi, betapa istimewanya Alfafa. Alfafa yang mengandungi Vitamin K memerlukan pemakan mengambil air minuman secukupnya. Ia bagi melancarkan pengaliran darah dan kepekatan darah mengikut kesesuaian si pemakan. Dengan pengambilan air lebih, maka darah didalam badan tidak akan menjadi terlalu pekat dan mengelakkan penyakit lain datang mengganggu.

Bagi sesiapa yang nak dapatkan Alfafa dengan harga Promosi ShakleePromosi hanya di bulan Jan 2014 sahaja), PM saya segera. Jangan tunggu lama-lama untuk anda bertindak.

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136




Salam sayang dari,


gif creator
gif creator

0 comments: