PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Selasa, 14 Januari 2014

Ilmu atas tilam.. anda nak berniaga??

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..

Dulu lain, sekarang lain.. dulu kalau orang kata nak belajar kena pergi sekolah/kelas/pusat untuk menimba ilmu. Dulu kalau nak meeting ke, mesyuarat ke, jumpa client ke.. Mesti pakai smart-smart, perlu bertali leher dan sangat corporate. Sebab nak nampakkan betapa stabilnya ekonomi kita dan nak tunjukkan betapa konfiden nya kita berurusan dan mesti duduk di satu meja dan dalam bilik yang sama.





Sekarang,dizaman serba moden ini, semuanya dihujung jari. Semuanya mudah. Didalam bilik tidur dan masih berselimut masih boleh melayan client, di atas katil sambil mendodoikan anak pun masih lagi boleh meeting untuk share maklumat bersama secara online.

Untungnya kita dizaman ini, makin dimudahkan dengan pelbagai kecanggihan teknologi berbanding zaman dulu.



Banyak yang dapat kita kurangkan kos penggunaan seperti minyak, masa dan wang memandangkan semua orang bising kerana kos sara hidup kian meningkat, dengan meeting secara online dapat membantu. Bukan sahaja meeting, malah mengadakan kelas untuk berkongsi maklumat juga boleh melalui online dan lebih mudah.


Ketika ini saya menulis blog sambil mendengar taklimat dari sifu saya sambil mendodoikan sikecil yang ingin tidur. Alhamdulillah, saya dapat menjimatkan masa saya membuat 3 kerja dalam satu masa hanya dengan online phone manakala rakan lain juga turut sama melalui online phone atau komputer.

So bisness menjadi lebih mudah! Masa kita lebih banyak bersama family.

Mahu join kami untuk pendapatan sampingan atau sepenuh masa? Sertai kami dengan mudah dan jangan terlewat dari yang sedia ada kerana berjaya dalam perniagaan adalah bermula dengan tindakan pertama dan tindakan seterusnya.

Kepada anak buah yang seronok mendapat ilmu, selamat berusaha. Dulu mereka mengeluh kesah kerana berjauhan untuk berjumpa mendapatkan ilmu, sekarang mereka semakin bersemangat dengan azam lebih usaha. Jika anda tergerak hati untuk menyertai saya dan group saya, PM saya segera jangan tunggu lama-lama.









Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136

Salam sayang dari,



  gif creator
gif creator

0 comments: