PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 23 Januari 2014

Nutriferon Shaklee dan Fungsinya

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Bismillahirrohmanirrohim


Dalam dunia yang serba moden ini, kita sering lihat mereka-mereka malah kita sendiri mengalami kerap demam dan selesma memandangkan cuaca yang tidak menentu, pemakanan dan keadaan sekeliling yang sibuk dan kotor. Pelbagai  kaedah rawatan dijalankan namun kekerapan demam dan selesma amatlah merungsingkan bagi ibubapa yang kerapkali anak-anak mengalami.



Nutriferon diciptakan khas oleh oleh orang yang sama menemui interferon iaitu Dr. Yasuhiko Kojima. Ia adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. Ia lebih ketara berkesan ke atas mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang kronik seperti kencing manis, kanser, asthma, dan banyak lagi.



Kajian menunjukkan interferon mampu meransang dan mempertingkatkan keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh T-cells, B-cells & Makrofag dan dapat mengukuhkan sistem imun tubuh dalam tempoh 3hari serta dapat membantu:-
  • Sesiapa yang hadapi masalah tahap keimunan sering berkurang
  • Sesuai untuk yang kerap selsema, kerap demam dan kerap jatuh sakit melebihi seminggu
  • Ibu menyusu yang mana anaknya masih kerap demam atau demam berpanjangan
Nutriferon juga membantu melawan kanser dan tumor otak dimana Polisakariada yang terdapat dalam interferon semulajadi meransang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Ia juga membantu mengurangkan ketidakselesaan sewaktu kemoterapi dimana Polisakarida juga membantu mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi dijalankan.

Selesma ; influenza mohon dijauhkan

Pengambilan Nutriferon juga dikatakan dapat melindungi dari Influenza selesema disamping membantu seimbangkan respon alergi terhadap persekitaran dan pencemaran udara, berkesan melindungi virus mikrob seperti selesema, alergi dan inflamasi dan influenza. Jadi nutriferon sangat bagus untuk:-
  • Immune booster pada keadaan ketika cuaca tidak menentu, jerebu dll
  • Sangat sesuai untuk orang yang kerap dikelilingi orang ramai @ melancong, berada di luar negara dll
Nutriferon juga dapat meringankan stress dan kelesuan. Rumusan nutriferon dapat ringankan rasa tidak sihat yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk. Ia juga dapat melambatkan penuaan. Formula unik nutriferon semulajadi yang pertama di dunia sebenarnya dapat meransang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman dan menjadikan sel-sel kulit lebih sihat dan muda.

Selain itu ia juga sangat baik dalam mengurangkan infeksi dan sakit kronik pesakit-pesakit hepatitis B & C.
Keberkesanan kebaikan nutriferon shaklee dalam memerangi dan mengurangkan infeksi juga meminimumkan ketidakselesaan akibat penyakit hepatitis B & C ini seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain. Ia juga membantu kesihatan wanita menopous menjadi lebih baik dan gejala-gejala seperti hipertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah dalam tubuh dan masalah-masalah lain berkaitan menopous dapat diatasi dengan pengambilan nutriferon.

Mengurangkan simptom-simptom ketika pra-haid dan sewaktu haid dan mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin seperti kekejangan otot, sakit belakang, sakit payudara, jerawat, kegelisahan, insomnia dan perubahan emosi yang tidak terjangka. Nutriferon juga membantu dalam pemulihan penyakit;-
  • Lepromatus (kusta)
  • Leishmaniasis (pelbagai penyakit yang disebabkan oleh jangkitan organisma yang dikenali sebagai protozoa) 
  • Toxoplasmosis (penyakit yang disebabkan oleh parasit).
UmiIzz suka galakkan ibubapa menyediakan nutriferon dirumah bagi menggantikan paracitamol ataupun panadol. Kerana nutriferon lebih semulajadi dan ianya bukan kategori ubat tetapi makanan tambahan sebagai pencegahan awal. Namun disini suka umiIzz mengingatkan, apapun yang kita buat berbaliklah pada Allah. Semua atas izin dan nikmat Nya, kita sebagai hamba perlu usaha doa tawakal dan redha dengan setiap apa yang diaturkan olehNya kerana setiap sesuatu yang terjadi itu, ada hikmah disebaliknya. Wallahhua'lam..

Jika sesiapa ingin dapatkan Nutriferon, boleh call saya terus sebab stok ada ditgn saya untuk COD kawasan yang berdekatan. Untuk yang jauh pun boleh tetapi melalui penghantaran kurier. Jika ingin dapatkan beberapa tiub/packet juga boleh bagitahu saya.







Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur 
UmiIzz ; Izzlynn 
Id : 915911 
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com 
Hp : 013.202.8136


Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: