PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Ahad, 26 Januari 2014

Testimoni Alfafa + Omega = Set kurus, set resdung dan set astma.. terbaik

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..

Dalam fikiran ni, duk terngiang-ngiang keseronokan seorang pelanggan yang bersyukur sangat kerana Allah izinkan suppliment shaklee membantu kesihatan tubuh badannya menjadi lebih baik.. Saya pun senyum-senyum kerana berjaya lagi membantu orang memilih product kesihatan yang semulajadi tanpa bahan sintetik, alhamdulillah semua milik Allah.







Asalnya beliau ambil Alfafa dengan Omega untuk membantu beliau dari penyakit astma dan resdung (hingga terpaksa membuat operation membuang resdung), namun siapa tahu pasangan cinta antara Alfafa dan Omega bukan sekadar membantu mengurangkan astma dan resdung makin pulih.. Allah izin beliau dapat menurunkan berat badan.. Owh makin jelitala beliau nampak gayanya..

Katanya.. Kak, sejak saya amalkan omega dan alfafa ni.. saya rasa kenyang tak lapar macam selalu rasa nak makan je.. Malah berat badan saya turun dengan mudah.. Set ni boleh buat kenyang ke kak????



Saya senyum sambil jawab..
Bukan sekadar astma dan resdung, set alfafa dan omega ni juga untuk kurus. Rasa kenyang di sebabkan toksin yang berada dalam tubuh makin berkurangan hasil pembuangan air toksin melalui peluh dan air kecil. Sebab itu badan terasa sihat dan nafsu makan juga terkawal cantik.

Terkejut beliau dengar dan nampak sungguh beliau rasa seronok

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah.. semua izin Allah, kita berusaha selebihnya doa dan berserah..

Ha..... cepat2 le..Klik link ini untuk kisah Set Kurus ini lagi..

Klik Link >>> Omega + Alfafa untuk belian terus dengan Shaklee..



Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


Salam sayang dari,




gif creator
gif creator

0 comments: