PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Sabtu, 18 Januari 2014

Alfafa + Herb Lax memang terbaik


Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirohim..

Apabila kita membeli sesuatu tentunya kita nak yang terbaik. Tak kira dalam apa jua tentu kita nak hasil yang baik. Dan situasi ini sama bila kita inginkan anak yang baik, pasangan yang baik,kerja yang baik dan semuanya baik-baik. =) Berfikiran yang baik-baik juga mendatangkan hasil yang baik. Bulan ini Promosi Alfafa dan suka umi Izz ingatkan alfafa terdapat pelbagai pasangan yang telah digandingkan untuk hasil yang lebih memberansangkan. Namun, set kurus yang paling umi Izz cadangkan ialah ALFAFA + HERB LAX. Kenapa??? Ok, jom umiIzz cerita kenapa..


Alfafa adalah pembuang toksin yang sangat baik. Ia membantu menyingkir toksin yang wujud didalam tubuh badan kita dan menyingkir lemak dan kolestrol. Oleh kerana pengambilan alfafa memerlukan pemakan meminum air sebanyak yang boleh, maka air akan kerap dibuang turut membawa toksin pergi. Maka didalam tubuh kita tiada lagi toksin merbahaya dan kita akan lebih sihat. Toksin yang melekat di dalam darah akan menjejaskan kelancaran perjalanan darah. Ia menyebabkan jantung, bekerja lebih kuat untuk melancarkan perjalanan darah yang melalui saluran yang tersumbat. Ia akan mengakibatkan pembesarana jantung, sementara tekanan ke atas saluran tersumbat akan mengakibatkan tekanan darah tinggi. Di samping itu, buah pinggang dan sistem endoktrin dalam usaha membersihkan toksin akan merembes pelbagai jenis kimia yang menyebabkan terjadinya tekanan darah tinggi.

Selain itu, Penyakit kulit terjadi apabila toksin dalam darah cuba keluar melalui kulit. Pengumpulan toksin di dalam kulit akan mengakibatkan penyakit seperti jerawat, furunkel dan lain-lain. Demam adalah proses semulajadi badan untuk membersihkan diri sendiri. Apabila sel darah putih menentang toksin di dalam badan, kadar metabolisme semakin cepat, mengakibatkan tubuh mendapat demam.Tumor juga berpunca daripada bahan buangan bertoksin yang berkumpul di pelbagai tisu badan.Oleh itu, langkah awal untuk mengelakkan penyakit ialah dengan membuang toksin dan tidak semata-mata mengawal sebarang penyakit dengan ubat sahaja.

Manakala, Herba Lax membantu melancarkan sistem penghadaman dan menyingkirkan lemak degil. Ia untuk membantu membersihkan usus, maklumlah kita makan macam-macam setiap hari. Selain itu ia juga dapat mengelakkan gangguan kepada sistem pencernaan, mengelakkan gangguan sistem peredaran darah dan sistem pertahanan badan. Apakah yang berlaku apabila sistem pencernaan terganggu? Sistem pencernaan sangat penting demi menyahkan toksin dari tubuh badan. Jika ia tidak dapat berlaku dengan baik maka ia akan mengundang penyakit seperti:

  • masalah kulit
  • gangguan pada buah pinggang
  • mulut dan nafas berbau
  • sesak dada
  • angin ahmar
  • wajah nampak tua
  • kembung perut dan 
  • daya imun yang lemah.
Herbalax perlu untuk mereka yang mengamalkan makan vitamin pemecah lemak seperti Omega dan Lecitin sangat perlu mengambil Herb Lax demi memastikan lemak2 yang disingkirkan dapat dibuang dengan baik melalui proses penyahtinjaan.

Alfafa + Lecithin dan Herb Lax

Jika dua ini digabungkan maka hasilnya sangat memberangsangkan.. umiIzz memang suka dengan herb lax yang mengosongkan ruang usus umiIzz dengan kadar segera. Memang selesa dan tak perlu sakit perut.

Jika berminat, hubungi umiIzz






Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136



 Salam sayang dari,
 



gif creator
gif creator

0 comments: