PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 17 Januari 2014

Mealshake Shaklee, bagaimana menyediakannya..

Assalamualaikumdan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..

Jom mulakan dengan selawat keatas nabi Allahumma Solliala Muhammad.. Alhamdulillah.. sudahpun masuk tengah bulan dan saya masih rancak berbisness shaklee, alhamdulillah juga kerana customer tak putus-putus membeli. Terima kasih pada semua.Orang kata bagaimana anda rapat dengan Allah,begitulah rapatnya Allahmemudahkan rezeki datang.

Si kecil yang comel biasanya bila dah mula makan, kita akan lihat seleranya sangat-sangat namun jika skill mereka bertambah seperti sudah mula berjalan.. Tumpuan kepada makanan yang dimakan akan berkurangan kerana mereka lebih banyak bermain. Lebih-lebih lagi bila sikecil sudah diperkenalkan dengan makanan ringan seperti coklat, keropok-keropok yang mengandungi MSG, minat terhadap makanan seperti nasi, sayuran dan makanan khasiat yang lain akan berkurangan.


Kita pasti bimbang sebagai ibu bapa akan terus merasakan risau terhadap sikecil yang enggan makan. Dalam situasi ini, makanan tambahan diperlukan bagi menampung  kekurangan zat yang dapat diambil oleh sikecil ketika makan. Mealshake sangat membantu si kecil mendapat khasiat sepenuhnya. Malah ada setengah nya akan mula kembali makan makanan berkhasiat seperti awal makanan diperkenalkan.

Ramai yang bertanya saya Apa itu Mealshake?? Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. Pilihan protein soya terbaik anda.



Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:

• Sarapan segera yang berkhasiat
• Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
• Hidangan segera untuk para atlet
• Kudapan menarik pada bila-bila masa
• Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

CARA PENGAMBILAN SHAKLEE MEALSHAKE

Bayi berusia 1thn - 2thn:
  • Masukkan 1 Sudu makan ke dalam Bekas susu FORMULA 1KG dan Gaul sebati. Bancuh susu ikut sukatan biasa untuk si kecil.
Kanak-kanak berusia 3tahun hingga 6 tahun:
  • Masukkan 2 - 3 penuh sudu makan kedalam susu Formula 1 KG dan sila gaul sebati. Bancuh susuikut sukatan biasa.
7 tahun hingga dewasa :
  • Secawan Milo/Holick/ Kopi/ Blanded Fruit / Susu ditambah dengan hujung sudu kecil/camca setiap pagi.
susu dengan Mealshake



Saya lebih gemar jika di tambah didalam bancuhan air holick. Sila minum air lebih bagi melancarkan aliran air dalam tubuh dan memudahkan setiap makanan tambahan diserap dengan betul agar tiada kesan sampingan seperti demam disebabkan kurang air dalam tubuh badan.


 





Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136
 
Salam sayang dari,


gif creator
gif creator

0 comments: