PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 10 Januari 2014

ALFAFA PECUMA, NAK KE??

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..

Dalam kehidupan yang serba moden ni, kita kena pandai guna masa, guna tenaga dan bijak menguruskan wang. Semua ini perlu kerana kita sedang mengalami arus moden yang mencabar dan ekonomi yang tinggi. Daripada menanggung kos rawatan yang tinggi bukan ke baik kita menjaga kesihatan dengan mengambil makan sihat untuk meneruskan kehidupan?


Namun semua tu berbalik pada Allah, kita hanya merancang dan Allah yang menentukan. Dan kita perlu berusaha kearah kebaikkan. Pada saya, pemilihan makanan adalah penting kerana dari makananlah badan kita sihat dan mudah untuk kita melakukan ibadah, menunaikan perintah Allah dengan sempurna.

Alfafa adalah sumber makanan yang baik utk fungsi hati, buah pinggang, membuang toxin dan melancarkan pengaliran darah dan melancarkan pengaliran susu ibu. Selain itu merapatkan lagi hubungan suami isteri dan memberikan kesegaran bau badan..

Bulan ni bunga ALFAFA sedang promosi 6 pecuma 1..Boleh la PM saya untuk dihadiahkan kepada sesiapa sahaja.. cepat jangan baca sahaja =)


Jimat lagi sihat.. mestilah best kan.. JOm PM saya..








Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: