PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 9 Januari 2014

Bagaimana atasi masalah bau badan? Dengan Alfafa

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..

Ramai tertanya-tanya, petua mengatasi bau badan yang tidak menyenangkan. Kenapa?? Sebab bila badan berbau, rakan sekeliling pasti akan tidak selesa untuk bersama kita seharian. Lebih lagi bila kita terpaksa berkerja dalam kumpulan.


Malah, akan menjadi bahan untuk digelakkan serta usikan dan tak kurang akan dijauhkan dari didekati kawan-kawan. Punca masalah bau badan ini ada beberapa sebab yang mungkin boleh diatasi seperti  menjaga kebersihan anggota badan, mengelakkan makanan yang boleh mendatangkan bau yang tidak menyenangkan dan menggunakan bahan kosmetik sebagai aroma wangian tubuh badan.



Kebersihan diri amat penting, kerana peluh yang terhasil akan bertidak balas dengan kawasan tubuh yang tidak dibersihkan dengan betul dan sempurna. Namun ada juga seseorang yang menjaga kebersihan dan memakai wangian tetap berbau kerana cara pemakanan yang diambil tidak diteliti.

Bagi individu yang memiliki badan berbau, mereka tidak digalakkan mengambil bawang, makanan yang pedas dan berempah juga pengambil ubatan terutama penghidap diabetis juga mengalami masalah badan berbau.

Dari sudut perubatan, kelenjar peluh yang berada dibawah lengan dan di paha merembeskan bahan yang menjadikan punca bau badan. Bahan ini yang mengandungi protien, lemak dan karbohidrat dirembeskan banyak melalui seksual apabila mengalami tekanan emosi. Ia menyebabkan bakteria menyerang dan sekaligus menghasilkan bau yang tidak menyenangkan.

Suppliment yang baik dapat membantu menghilangkan bau badan dan menuturalkan bau peluh ialah ALFAFA. Alfafa menjadikan darah dalam badan bersih dari toksin berlebihan dan membuang lemak degil yang menyebabkan rembesan protien, karbohidrate dan lemak berlebihan serta menarik minat bakteria untuk menyerang. Apabila toksin didalam badan dapat disingkir, maka peluh yang terhasil adalah lebih sihat dan baik. Individu yang mengamalkan ALFAFA juga berasa lebih yakin dan selesa dihadapan khalayak ramai. Jom kita baca sedikit testimoni seorang yang menghadapi masalah peluh berbau.

Mereka berjaya mengatasi masalah bau badan


Namun perlu di ingat, ALFAFA hendaklah diambil dengan air yang lebih, kerana alfafa mengandungi vitamin K. Pengambilan air yang banyak amatlah diperlukan bagi melancarkan bendalir badan. Bagi anda yang mengidapi penyakit SLE atau auto imun, pemilik darah pekat tidak dibenarkan mengambil ALFAFA. Sila dapatkan maklumat sebenar sebelum anda consume sesuatu supliment agar anda tidak didatangi masalah lain. Bagi anda yang ingin dapatkan consultant secara percuma boleh hubungi saya. Semuanya dengan izin Allah insyaAllah..

Jom dapatkan ALFAFA dengan harga promosi belian 6 percuma 1 hanya pada bulan Januari 2014.

Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136




Salam sayang dari,


gif creator
gif creator

0 comments: