PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Jumaat, 31 Januari 2014

Nutriferon BOOSTER IMUN tubuh badan

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..

Bercuti kemana-mana pasti sangat menyeronokkan, lebih-lebih lagi anak-anak. Kegembiraan mereka jelas terpancar bila melihat suasana dan tempat baru. Seronoknya berjalan bersama keluarga menghabiskan masa bersama-sama namun kesihatan sepanjang bercuti amatlah perlu dititik beratkan. Kerana kegembiraan keluarga adalah melalui detik indah dan manis dalam keadaan sihat sejahtera barulah wujud bahagia.



Namun, ramai tidak menjaga kepentingan kesihatan ketika bercuti. Ada yang makan di gerai yang kotor dan tidak mementingkan kebersihan. Bukanlah kita memilih-milih demi gaya hidup mewah namun memadai dengan jaga kepentingan kesihatan semua agar kita sentiasa gembira bersama.

Alhamdulilah dengan adanya Nutriferon Shaklee, umiIzz berasa lega kerana setiap kali berjalan kami akan mengambil nutriferon bagi mengelakkan jangkitan. Nutriferon membantu antibodi bertambah kuat bagi menghalang jangkitan kuman mahupun virus yang memudaratkan. Perjalanan yang jauh tidak lagi memenatkan malah lebih menyeronokkan kerana imun badan yang dilindungi oleh antibodi dari Nutriferon membuatkan kita gembira dan berasa seronok melalukan sesuatu bersama.




Nutriferon merupakan rumusan berpaten yang istimewa yang membantu meningkatkan tahap keimunan badan tanpa penggunaan antibiotik sintetik yang boleh menyebabkan kesan sampingan pada manusia. Jadi, nutriferon amat sesuai untuk semua peringkat usia.

Antara kebaikan Nutriferon adalah:-


1.Mengukuhkan sistem imun tubuh
Menigkatkan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh T-cells, B-cells & Makrofag.  Dengan pengambilan Nutriferon dapat membantu sesiapa yang hadapi masalah tahap keimunan sering berkurang. Ianya juga sangat sesuai untuk yang kerap selsema, kerap demam dan kerap jatuh sakit melebihi seminggu.Bagi Ibu menyusu yang mana anaknya masih kerap demam atau demam berpanjangan.

2. Membantu melawan kanser dan tumor otak
Polisakariada yang terdapat dalam interferon semulajadi meransang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser.

3. Membantu mengurangkan ketidakselesaan sewaktu kemoterapi
Polisakarida juga membantu mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi dijalankan kepada pesakit.

4.  Melindungi dari Influenza, Selesema
Membantu seimbangkan respon alergi terhadap persekitaran dan pencemaran udara, berkesan melindungi virus mikrob seperti selesema, alergi dan inflamasi dan influenza.Ia sangat bagus untuk immune booster pada keadaan ketika cuaca tidak menentu, jerebu serta sangat sesuai untuk orang yang kerap dikelilingi orang ramai @ melancong, berada di luar negara dan kemana-mana.

7.  Meringankan stress dan Kelesuan
Rumusan nutriferon dapat ringankan rasa tidak sihat yang disebabkan oleh keresahan, 
stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk

8.  Melambatkan penuaan
Formula unik nutriferon semulajadi yang pertama di dunia sebenarnya dapat meransang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman dan menjadikan sel-sel kulit lebih sihat dan muda

9.  Mengurangkan infeksi dan sakit kronik pesakit-pesakit hepatitis B & C
Keberkesanan kebaiakn nutriferon shakleedalam memerangi dan mengurangkan infeksi juga meminimumkan ketidakselesaan akibat penyakit hepatitis B & C ini seperti kembung perut, rasa mual, muntah dll

10. Membantu kesihatan wanita menopous menjadi lebih baik
Gejala-gejala seperti hipertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran darah dalam tubuh dan masalah-masalah lain berkaitan menopous dapat diatasi dengan pengambilan nutriferon.

12. Mengurangkan simptom-simptom ketika pra-haid dan sewaktu haid Mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin  seperti kekejangan otot, sakit belakang, sakit payudara, jerawat, kegelisahan, insomnia dan perubahan emosi yang tidak terjangka.

13. Bantu dalam pemulihan penyakit;-
       a. Lepromatus (kusta), 
       b. Leishmaniasis (pelbagai penyakit yang disebabkan oleh jangkitan 
           organisma yang dikenali sebagai protozoa) & 
       c. Toxoplasmosis (penyakit yang disebabkan oleh parasit).




Ini adalah maklumat yang dapat umiIzz share kan berkenaan kebaikkan Nutriferon. Boleh juga klik link di sini untuk info tambahan berkenaan Nutriferon. Umi Izz galakkan kepada semua yg suka travel ke mana-mana untuk mengambil Nutriferon sebagai pengawal imun tubuh badan.

Cara pengambilan Nutriferon:

1pack dimakan dengan cara dituang terus kedalam mulut atau dibancuh dengan air suam mahupun air sejuk. Jika mereka yang menghidap influenza @ kanser minum 3packet sehari.


SEMUA IZIN ALLAH.. KITA HANYA BERUSAHA











Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur 
UmiIzz ; Izzlynn 
Id : 915911 
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com 
Hp : 013.202.8136 



Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: