PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Ahad, 26 Januari 2014

Testimoni Set Kurus Alfafa + Herb Lax

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahiirrohim..

Bila kita cerita sesuatu, orang mesti nak bukti kan?? Biasalah sekarang ni, semua orang semakin canggih, semakin cerdik bijak memilih dan tak mudah percaya dengan mudah. Dunia yang makin canggih ini juga terdapat pelbagai product kesihatan dan kecantikkan yang tumbuh bagai cendawan dengan pelbagai janji manis walaupun didalamnya terdapat bahan kimia merbahaya.



UmiIzz ingin kongsikan testimoni yang benar2 ikhlas dari seorang pengguna dan merupakan customer umiIzz sendiri. Alhamdulillah, semuanya dari Allah. Semuanya izin Allah.. Kadang-kadang kita perlu berusaha untuk mendapatkan sesuatu dan kalaupun ia berjaya, percayalah semua itu adalah dari Allah. Namun usaha kita itu adalah jalan untuk Allah tunjukkan cara. Dan usaha kita itu biarlah dari cara yang betul dan laluanyang betul.

Memilih pemakanan berkhasiat dan halal adalah wajib di kalangan umat islam. Malah bahan dalam kandungan makan perlulah selamat dan dijamin bersih juga menjadi tunggak kepada agama lain untuk mengamalkan agar kesihatan terjamin sepanjang hayat.

Begitulah dengan shaklee yang mengandungi bahan semulajadi tanpa campuran bahan sintetik. Ia mendapat kelulusan KKM dan pengesahan dari Halal JAKIM. Jadi ianya insyAllah dijamin selamat untuk pengguna mengamalkan sebagai makanan tambahan.

Ok, umiIzz nak cerita testimoni yang buat umiIzz seronok dan bersyukur sebab dapat bantu beberapa orang memilih makanan tambahan berkhasiat tanpa bahan sintetik sebagai amalan makanan tambahan harian untuk memperbaiki kesihatan. Rasa itu lebih nikmat bila niat untuk memperkenalkan semua orang tentang pemakanan berkualiti sebagai makanan tambahan harian makin luas, alhamdulillah Allah izin.

Ingat tak umiIzz duk cerita berkenaan Set Kurus Alfafa + Herb Lax.. Alhamdulillah ada customer menyukai dan teruja walaupun baru mencuba 5hari. Dengan konsultan dari saya dan guide pengambilan makanan, alhamdulillah membuahkan hasil walaupun baru 5hari.

Copy past dari FB umiIzz

Petikan dari Testimoni:

Alhamdulillah, hari ini saya nak senyum sampai telinga nnt tak comel plak, so senyum simpul je la..terima kasih le kepada sipulan buat saya senyum2.. kenapa?? 

Hari ini ada pelanggan istimewa saya yang keterujaan memberitahu bahawa dia seronok mengamalkan set slim yang saya cadangkan.. Mana tidaknya, minggu lepas shopping baju, nangis2 tak boleh pakai.. tiba2 minggu ni baju tu boleh sarung di badannya.. walhal dia baru makan 5hari alfafa + herb lax (stok last saya herb lax) so dia boleh share keseronokan dia dengan sorang lagi kawannya.

Si kawan teruja dan terus order, namun saya gantikan herb lax yang habis di branch untuk kawannya dengan lecithin sbb lecithin juga membantu membakar lemak. Dan paling buat saya senyum simpul, sikawan saya punya kawan tadi terus register sebagai ahli sebab nak dapat tawaran istimewa shaklee..

Alangkah bagusnya hari ini ya Allah.. dapat membantu orang memilih set kesihatan yang semulajadi dan bukan mengandungi bahan sintetik. Alhamdulillah, semua ini milik Allah..

Jika anda ingin mendapatkan set kurus lebih sihat ini, dapatkan dari saya selaku agen berdaftar shaklee. InsyaAllah, jika anda membeli dari umiIzz, umiIzz akan membantu yang terbaik untuk anda. Mudah-mudahan Allah izin untuk kesihatan yang lebih baik.








Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136


Salam sayang dari,



gif creator
gif creator

0 comments: