PENGUMUMAN
"best view" Permata Umi dengan menggunakan browser Mozilla Firefox (highly recomended), Google Chrome, dan IE version 8 dan ke atas, anda boleh upgrade disini

Khamis, 16 Januari 2014

Sistem Kutu Set Menyusu 3M

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Bismillahirrohmanirrohim..

Dalam dunia serba-serbi meningkat ni, kita disarankan berjimat cermat malah kena dahulukan yang lebih utama contohnya dahulukan keperluan berbanding kemahuan. Kita tak jangka yang kita akan menghadapi situasi barang keperluan dijual dengan harga tinggi dan nilai mata wang kita susut. Bagaimanakah si ibu yang baru melahirkan mempersiapkan diri sendiri disamping menyediakan keperluan anak-anak dan bayi yang bakal lahir?




Tentunya kos sara hidup bertambah dan kita perlu bijak berbelanja, malah menabung amat diperlukan kerana tatkala kecemasan disitu kita boleh gunapakai. Jika mahukan barangan bayi yang menjimatkan, bolehla merisik khabar di Babyumishop.

Pihak kami menyediakan sistem kutu untuk keperluan makanan tambahan bagi ibu bersalin dan dalam pantang agar mereka dapat menikmati khasiat baik dan sihat sepanjang masa. Saya sedia membantu anda meringankan beban untuk memiliki Set Makanan Tambahan Shaklee seperti:


  • Set 3M Menyusu
  • Set B Menyusu
  • Set 3 E
  • Set Bersalin
  • Set Ibu Hamil
Jika berminat untuk memiliki Set diatas dengan melalui sistem kutu, sila emailkan kepada saya di alynn_41181[a]t yahoo.com atau Pm saya di Babyumishop Page FB untuk syarat yang akan dikenakan dan perlu dipatuhi.

Sekian sahaja untuk kali ini..










Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur
UmiIzz ; Izzlynn
Id : 915911
Email : alynn_41181mr[at]yahoo.com
Hp : 013.202.8136





Salam sayang dari,


gif creator
gif creator

0 comments: